یک راهنمای سریع برای تجزیه و تحلیل داده های تجاری

تصویر
panoply عکس پروفایل هکر نون

@همه جانبههمه جانبه

انسداد داده های خود را حذف کنید – تمام منابع داده خود را بدون کد پیچیده وصل کنید.

برای بسیاری از مشاغل ، کمبود داده مسئله ای نیست. در واقع ، برعکس ، معمولاً داده های زیادی برای تصمیم گیری آشکار در دسترس است. با این مقدار داده برای مرتب سازی ، شما به اطلاعات بیشتری از داده های خود نیاز دارید.

شما باید درک کنید که داده های مناسبی برای پرداختن به مسئله شما است ، از این داده ها نتیجه گیری دقیق می کنید و همچنین به داده هایی نیاز دارید که تصمیم گیری شما را راهنمایی می کنند. به عبارت دیگر ، شما به تجزیه و تحلیل داده نیاز دارید. با رویکرد و ابزار کافی تجزیه و تحلیل داده ها ، آنچه روزگاری حجم خیره کننده ای از اطلاعات متنوع بود ، به یک نقطه تصمیم مختصر تبدیل می شود.

Data Analytics چیست؟

به عنوان روش تجزیه و تحلیل داده های خام برای یافتن جهت ها و پرداختن به مسائل ، تعریف تجزیه و تحلیل داده ها دامنه وسیعی از حوزه را در بر می گیرد. روند تجزیه و تحلیل داده ها دارای م componentsلفه های اساسی است که به تعدادی از ابتکارات کمک می کند. با متحد کردن این م componentsلفه ها ، یک طرح تحلیلی تجزیه و تحلیل داده ها ، تصویری واضح و مشخص از مکان کسب و کار شما ، محل فعالیت و کجای آن ارائه می دهد.

نقش تجزیه و تحلیل داده ها چیست؟

تجزیه و تحلیل داده ها در تقاطع آمار ، فناوری اطلاعات و تجارت انجام می شود. این زمینه ها به طور مشترک به مشاغل کمک می کنند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور