کیک حریم خصوصی خود را در Android داشته باشید و آن را بیش از حد بخورید

تصویر
عکس پروفایل Paul Bailey Hacker Noon

اخیراً هدف من این بوده است که استفاده از محصولات بزرگ فن آوری را کاهش دهم و در نتیجه ردیابی و تأثیری را که در زندگی من دارند کاهش دهم. یکی از بزرگترین زمینه های کاهش تلفن ، تلفن است. اندروید مدرن دارای انواع قلاب ها است تا برنامه ها و سرویس های Google بتوانند شما را ردیابی کنند. تقریباً غیرممکن است که این سرویس ها را خاموش کنید و همچنان توانایی استفاده از برنامه های روزمره را داشته باشید.

اولین تلاش من برای کاهش ردیابی ، آزمایش سیستم عامل هایی مانند CalyxOS و GrapheneOS بود. این سیستم عامل ها کار بزرگی در حذف سرویس های Google انجام می دهند ، اما تجارت این است که می توانید از برنامه های کمتری استفاده کنید زیرا بسیاری از آنها به این سرویس ها بستگی دارند.

CalyxOS با MicroG ساخته شده است که سعی دارد این سرویس ها را پر کند ، با این وجود هنوز هم برخی از برنامه ها هستند که با جایگزین Google عملکرد خوبی ندارند. از طریق استفاده از این سیستم عامل ها ، من توانسته ام با استفاده از یک پروتکل حریم خصوصی با استفاده از یک تلفن معمولی اندرویدی برای حفظ حریم خصوصی ضمن حفظ سازگاری برنامه ، به یک پروتکل حریم خصوصی دسترسی پیدا کنم.

پروتکل رازداری Android

پروتکل رازداری Android مجموعه ای از روش ها برای پیکربندی و استفاده از تلفن Android شما برای افزایش حریم خصوصی شما با هر تلفن استاندارد Android است و در عین حال توانایی استفاده از اکثر برنامه های مدرن را نیز دارد.

یک نمای کلی از پروتکل:

  • نمایه پیش فرض را حفظ کنید …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور