کسب درآمد با DeFi: Uniswap Vs. MakerDAO در مقابل ترکیب در مقابل DYP

تصویر
تصویر پروفایل Crypto Adventure Hacker Noon

@CryptoAdventureرمزنگاری ماجراجویی

بهترین مکان برای یک ماجراجویی جذاب برای همه چیز رمزنگاری شده.

هرکسی که بازارهای رمزنگاری و پلتفرم های غیرمتمرکز را تماشا کرده باشد ، موافقت می کند که سال 2020 اجرای خوبی برای DeFi بود. این بخش با جهش های فزاینده ای رشد کرد و رشد 2000 درصدی را ثبت کرد و در TVL به 13 میلیارد دلار رسید.

در شرایطی که سایر بخش ها تحت شرایط همه گیر جهانی فلج شدند ، با سوار شدن علاقه مندان به ارزهای دیجیتال ، امور مالی غیر متمرکز رونق گرفت. این امر چه توسط FOMO و چه با استفاده از رایج ترین رمزنگاری جهانی تأمین شده است ، نمی توان انکار کرد که استقبال گسترده مشتاقان در سراسر جهان تغییر قابل توجهی در صنعت بلاک چین ایجاد کرده است.

اگرچه DeFi در ابتدا برای بانکداری بانک های بدون بانک ایجاد شد ، اما این پروژه ها راه های متفاوتی را برای کاربران ایجاد کرده اند. این که آیا هر گوشه و کنار این بخش را می شناسید یا در حال شروع کار هستید ، در DeFi چیزی برای شما وجود دارد.

آیا سعی دارید بفهمید که چگونه می توانید از طریق DeFi پول اضافی کسب کنید؟ این مقاله تنها چیزی است که شما نیاز دارید. در اینجا چهار انتخاب برتر ما برای پروژه های DeFi آورده شده است که ارزش بررسی آنها را دارد و اینکه چگونه می توانید از آنها سکه تهیه کنید.

لغو حذف

Uniswap بدون شک یکی از محبوب ترین پروژه های DeFi است ، به لطف پروتکل های بازار ساز خودکار (AMM). با تشکر از این موارد ، نیازی به کتاب سفارش نیست ، زیرا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور