تصویب یادگیری ماشین در محصولات SaaS مبتنی بر داده

عکس پروفایل نویسنده

@v2stechراه حل های V2STech

مشاور فناوری در SaaS | پایتون | چت بات | توسعه محصول

راه حلهای SaaS طی سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند تا جایی که بیشتر محصولات نرم افزاری از مدل مبتنی بر SaaS استفاده می کنند.

SaaS به طور گسترده ای توسط صنعت پذیرفته شده است زیرا به نصب و نصب کم نیاز دارد ، می توان بلافاصله نرم افزار را از طریق cloud ارسال کرد و رایانش ابری انعطاف پذیری در قدرت و منابع محاسباتی را ارائه می دهد.

مدل SaaS مقیاس پذیر ابری ، هم به بازرگانان و هم به فروشندگان ، کارآیی و صرفه جویی قابل توجهی را می دهد. با ظهور اخیر داده های بزرگ ، یادگیری ماشین اثبات می کند که به عنوان یک تمایز دهنده محصول عمل می کند و همچنین از نظر ویژگی های محصول ارزش قابل توجهی می بخشد.

تکامل یادگیری ماشین:

یادگیری ماشینی از شناخت الگوی کوچک به امکان انجام وظایف بدون برنامه ریزی برای رایانه ها تبدیل شده است. مدل های یادگیری تصفیه شده و جنبه تکراری یادگیری ماشین به مدل ها این امکان را می دهد تا به طور مستقل یاد بگیرند و خود را سازگار کنند. با آموختن از محاسبات قبلی ، اکنون مدل ها قادر به تصمیم گیری و نتایج قابل اطمینان و تکرار شونده هستند.

با توجه به خاصیت ذاتی بودن مقیاس پذیری و انعطاف پذیری ، SaaS به طور مداوم با افزونه ها و نسخه های پیشرفته در حال تکامل است.

عملکرد بهبود یافته مدل های یادگیری ماشین همراه با …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور