چگونه می توان شغلی در زمینه فناوری پیدا کرد: زمان افشای برخی افسانه ها

ویرایشگر Hacker Noon می گوید هیچ راه درستی برای استخدام در فناوری وجود ندارد. توسعه دهندگان و افراد خلاق مشتاق اغلب غرق می شوند یا انتظارات متفاوتی از نحوه پیشرفت خود برای دستیابی به اولین شغل خود دارند. سوالات مصاحبه برای همه کسانی است که حرفه آنها با هر بخشی از صنعت فناوری درگیر است. شما می توانید: توسعه دهنده نرم افزار مدیر محصول مدیر محصول طراح UX دانشمند داده تحلیلگر امنیت معمار شبکه کامپیوتری مدیر پایگاه مدیر فناوری نویسنده توسعه دهنده blockchain سوالات برای دانش آموزان کالج ، دانش آموزان دبیرستانی ، والدین مجرد و والدین مجرد است.

تصویر
عکس پروفایل نیمکره Katarina Andrejević Hacker Noon

کاتارینا آندریویچ

Staff Editor @ Hacker Noon. علاقه مندان به UX در وقت آزاد وسایل را می بافد

در ابتدا می خواستم مترجم ادبی شوم. انتخاب شغلی دور از صنعت فناوری. با این حال ، یک کنفرانس جانبی در طول تحصیل من را به نوشتن مستقل رساند ، یک چیز به چیز دیگری منجر شد ، و من اینجا هستم.

هنوز یک تکنسین نیست ، اما به عنوان ویرایشگر Hacker Noon ، قطعاً توسط افرادی که احاطه شده اند. و خوشبختانه هم در زندگی شخصی و هم در حرفه من.

اگر هر دو تجربه به من چیزی آموختند ، این بدان معناست که هیچ راه درستی برای استخدام در فناوری وجود ندارد. من از دانش آموزان ادبیات و فلسفه به توسعه دهندگان نرم افزار ، گرفته تا مکانیک خودرو که صاحب شرکت های برون سپاری هستند ، شنیده ام و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور