چگونه می توان حفظ مشتری را افزایش داد و LTV را افزایش داد

تصویر
عکس پروفایل Dhaval Sarvaiya Hacker Noon

@dhaval1sarvaiyaداوال سارویا

داوال سارویا یکی از بنیانگذاران Intelivita ، یک شرکت تحول دیجیتال سازمانی است.

دستیابی به مشتریان جدید و ایجاد آگهی های جدید ، یک نیاز اجتناب ناپذیر برای رشد هر شغلی است. شاید به همین دلیل است که مشاغل برای دستیابی به مشتریان جدید ثروت زیادی خرج می کنند.

اما آیا می دانید به دست آوردن مشتری های جدید ممکن است 5 برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی شما هزینه داشته باشد؟

نه تنها هزینه تحمیل شده ، حتی میزان موفقیت فروش به مشتریان جدید نیز بسیار بیشتر از مشتریان جدید است.

طبق گزارشی ، میزان موفقیت فروش به مشتری جدید حدوداً است 5-20٪، در حالی که برای مشتریان غالب یکسان است 60-70٪. گزارش دیگر نشان می دهد که 65٪ فروش از مشتریان فعلی یک تجارت حاصل می شود.

تصویر

با تأیید واقعیت ها ، روشن است که عمده فروش عمده از طریق مشتریان غالب است. از این رو ، نیاز به اولویت نگه داشتن مشتریان خود نسبت به دستیابی به مشتریان جدید است.

LTV مشتری چیست؟

مشاغل ارزش زندگی مشتری را محاسبه می کنند تا درآمدی را که می تواند از حساب مشتری منفرد در طول مدت رابطه ایجاد کند ، پیش بینی کنند. برای شناسایی و لیست ارزشمندترین مشتریان یک شرکت محاسبه شده است.

محاسبه ارزش طول عمر مشتری مهم است زیرا مستقیماً بر درآمد تأثیر می گذارد ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور