استخرهای رمزگذاری شده Crypto چیست و آیا امکان ذخیره استخرها در آفریقا وجود دارد؟

تصویر
عکس پروفایل Greenlabzmedia Hacker Noon

@greenlabzmediaGreenlabzmedia

Greenlabzmedia در اوج نشر دیجیتال است

بیت کوین (BTC) ، اولین ارز رمزنگاری شده ، سازوکار پروتکل اجماع انگیزه خود را که به عنوان اثبات کار (PoW) اثبات می شود ، برای تأیید معاملات ، ضرب سکه های جدید و پاداش دادن به کاربران در شبکه آغاز کرد.

با این حال ، این مسئله نتوانست به مسئله مصرف زیاد انرژی و تأثیری که بر محیط زیست ما دارد ، بپردازد. این به دلیل ماهیت اثبات کار (POW) است.

با تکامل دنیای ارزهای رمزنگاری شده ، پروتکل های استخراج Proof of Stake (PoS) بسیار رایج شده اند ، با پیشرفت دامنه رمز ارز ، پروژه های زیادی داریم که به این رقابت می پیوندند. Proof of Stake یکی از تازه واردانی است که در بین کاربران خود محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

POS مسئله مصرف انرژی را حل می کند زیرا برای تأیید معاملات به انرژی نیاز ندارد و دارای موانع ورود کم است ، هر کسی می تواند از ذخیره سکه های POS سود زیادی کسب کند. هر کسی می تواند به عنوان یک معدنچی انفرادی مشارکت کند یا به استخر استخراج کنندگان دیگر بپیوندد.

استخر ذخیره شده ارزهای رمزپایه چیست؟

استخر استخر یک روش استخراج است که در آن بیش از یک مشتری به ایجاد یک بلوک کمک می کند و بعداً پاداش بلوک مطابق با سرمایه گذاری انجام شده توسط آنها بین مشتریان تقسیم می شود. استخرهای Staking مشابه این روند استخراج معدن کار می کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور