چگونه می توان با ایجاد ارز رمزنگاری شده خود شروع کرد

عکس پروفایل Oleksii Shevchenko Hacker Noon

رمز ارز یکی از کلماتی است که این روزها نمی توانید از آن اجتناب کنید. اخبار ، وبلاگ ها و حتی مقامات مالی بزرگ در مورد آن وسواس دارند و اکنون همه باید اعتراف کنند: جهان در مقابل چشمان ما تغییر می کند. اکنون این باند واگ را از دست دهید و چنان عقب خواهید ماند که شاید هرگز بهبود پیدا نکنید.

بنابراین ، در اینجا شما با این ایده عالی کسب و کار جدید و یا آماده راه اندازی یک استارتاپ هستید و می خواهید از فرصت های جذاب دنیای جدید استفاده کرده و ارز رمزنگاری شده خود را بسازید. اما شخص دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهد؟ اینترنت پر از اطلاعات است ، اما ، همانطور که اغلب اتفاق می افتد ، متناقض است ، در همه نقاط پراکنده می شود ، و به دلیل اصطلاحات اصطلاحات سنگین صنعت ، گاهی اوقات درک آن بسیار ساده است.

بعد از خواندن این مقاله شما دقیقاً خواهید فهمید که ارز رمزنگاری شده چیست ، تفاوت توکن با سکه چگونه است ، چگونه ارز رمزنگاری شده خود را بسازید و اینکه آیا کسب و کار شما به آن نیاز دارد یا خیر.

مقالات پرطرفدار ارز رمزنگاری:

1. هر آنچه که تاکنون در مورد Ethergotchi می دانیم!

2. آمار فروش زمین مجازی Decentraland

3. سه سهام برتر بلاکچین باید مراقب آنها باشند

4. رمزنگاری که به شما پول می دهد

تفاوت بین نشانه و سکه

قبل از اینکه ما به تکنیک های نحوه ایجاد ارز رمزنگاری شده خود بپردازیم ، باید واقعیت های خود را تنظیم کنیم و نگاهی به برخی از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور