چگونه قیمت گذاری SaaS را برای حداکثر سودآوری بهینه کنیم

ایجاد و رهبری یک کسب و کار واقعاً یک فرآیند بی پایان است، و در حالی که تعیین و دستیابی به اهداف جزء کلیدی هدایت محصول شما به سمت موفقیت است، اما این پایان کار نیست. در داخل شرکت شما گزینه های بی حد و حصری برای بهینه سازی وجود دارد: زمانی که نوبت به بهبود و تغییر خدمات شما می رسد، آسمان محدود است. و اغلب، این تغییرات دقیقاً همان چیزی است که به شما امکان می دهد به اهدافی که تعیین کرده اید دست یابید.

برای اعمال تغییرات موثر، هر کسب و کاری نیاز به بررسی منظم دارد و قیمت گذاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. تقریباً می توانم تضمین کنم که اگر در سال گذشته قیمت گذاری خود را بررسی نکرده باشید – مقدار قابل توجهی از درآمد خود را از دست داده اید. چرا؟ زیرا قیمت گذاری هسته عملیات شماست. تحقیقات دانشکده بازرگانی هاروارد می گوید که وقتی شما یک با بهبود 1 درصدی قیمت خود، می توانید تقریباً 11 درصد افزایش سود دریافت کنید. با این حال، به خصوص برای صاحبان شرکت SaaS، ممکن است کار تنظیم قیمت کمترین مورد علاقه شما باشد. من آن را دریافت می کنم.

اما به این موضوع نگاه کنید: شما دائماً در حال سرمایه گذاری زمان و منابع هستید تا کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. عملکرد جدید، افزایش قابلیت استفاده، بازاریابی با کیفیت و پشتیبانی قوی از مشتری. قیمت گذاری تنها یک حوزه دیگر است که به توجه شما نیز نیاز دارد. علاوه بر این، اگر محصول شما زندگی را آسان تر می کند – بهتر است …

Source link