Google برای خودکارسازی اعتبارات تبلیغاتی خدمات محلی

Google برای خودکارسازی اعتبارات تبلیغاتی خدمات محلی

گوگل اعلام کرد که در ماه آینده اعتبارات تبلیغاتی خودکار خدمات محلی را منتشر می کند که باید به طور متوسط ​​به همان میزان یا بیشتر از سیستم قدیمی اعتبار دهد. این جایگزین روش‌های اعتبار سرب دستی می‌شود و از یادگیری ماشینی برای پردازش این اعتبارات در آینده استفاده می‌کند.

اما به نظر می رسد که این بدان معناست که شما نمی توانید به صورت دستی درخواست بررسی کنید.

Anu Adegbola از Search Engine Land نوشت: “هدف این تغییر صرفه جویی در زمان برای تبلیغ کنندگان و اطمینان از توزیع عادلانه تر اعتبارات تبلیغاتی است، به ویژه به نفع افرادی که منابع محدودی دارند. این به طور بالقوه بر بودجه تبلیغ کنندگان، کیفیت سرنخ و تجربه کلی با پلت فرم تاثیر می گذارد.”

گوگل گفت که از ژوئیه 2024، تبلیغات خدمات محلی در حال انتقال به فرآیند اعتباردهی خودکار سرنخ برای همه تبلیغ‌کنندگان خود است. گوگل گفت: “این تغییر خودکار است و نیازی به اقدام تبلیغ کننده نیست.”

گوگل گفت که برای این کار از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند و گفت که «مدل‌های یادگیری ماشینی را آموزش داده تا بفهمند کدام سرنخ‌ها با کیفیت بالا هستند» و «با اعتبارات سرنخ آگهی‌های خودکار خدمات محلی، Google همه سرنخ‌ها را بررسی می‌کند و به طور خودکار سرنخ‌های نامعتبر را اعتبار می‌دهد». این به استثنای بخش‌های مراقبت بهداشتی یا تبلیغ‌کنندگان در EMEA است که اعتبار سرنخ در دسترس نیست.

نکته جالب دیگر این است که گوگل گفته است که سیستم اعتباری جدید، “گوگل دیگر نمی‌تواند از سرنخ‌های “نوع شغل سرویس‌دهی نشده” و “ژئو سرویس‌دهی نشده” پشتیبانی کند. چی گفتی گوگل؟

به نظر می رسد گوگل اعتباری برای LSA های مربوط به نوع شغل اشتباه یا شکایات موقعیت جغرافیایی نمی دهد؟

گوگل گفت: “برای بیشتر تبلیغ‌کنندگان، ما پیش‌بینی می‌کنیم که سیستم جدید به طور متوسط ​​به یک یا تعداد بیشتری سرنخ اعتبار دهد.”

همچنین این اعتبارات ظرف 30 روز به موجودی حساب شما اعمال می شود.

گوگل همچنین نوشت که با اعتبارات سرنخ تبلیغات خدمات محلی خودکار، ممکن است متوجه بررسی سریعتر و خودکار هر سرنخ شوید، که نتیجه آن موارد زیر است:

  • اعتبار آگهی منصفانه: تعداد کمی از تبلیغ‌کنندگان درصد بالایی از سرنخ‌ها را به چالش می‌کشیدند، در حالی که بسیاری از تبلیغ‌کنندگان با هیچ سرنخ – از جمله آنهایی که واجد شرایط دریافت اعتبار بودند، بحث نمی‌کردند. اعتبارات سرنخ خودکار به طور خودکار همه سرنخ ها و اعتبار نامعتبر را بررسی می کند – از جمله آنهایی که ممکن است نمی دانستید واجد شرایط اعتبار هستند.
  • صرفه جویی در زمان: اعتبارات سرنخ خودکار با حذف نیاز به مناقشه دستی سرنخ ها، در زمان و منابع همه کسب و کارها صرفه جویی می کند، که این یک مزیت بسیار ارزشمند برای کسانی است که کارکنان یا منابع محدودی دارند.

من آن گلوله ها را در بالا ننوشتم، گوگل نوشت.

در اینجا نحوه پاسخ جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل به این موارد آمده است:

به‌جای اینکه منتظر بمانیم تا تبلیغ‌کنندگان اختلافات را شروع کنند، ما به طور فعال هر سرنخ را که در برابر مجموعه‌ای منصفانه از استانداردها قرار می‌گیرد ارزیابی می‌کنیم و فعالانه سرنخ‌های نامعتبر را بازپرداخت می‌کنیم. ما شاهد بودیم که تعداد بسیار کمی از تبلیغ‌کنندگان نسبت به سهم بالای سرنخ‌های خود اعتراض می‌کردند، در حالی که بیشتر تبلیغ‌کنندگان به هیچ وجه با سرنخ‌ها مخالفت نمی‌کردند. ما بیش از یک سال است که آن را آزمایش کرده‌ایم و انتظار داریم که اکثر تبلیغ‌کنندگان به طور کلی امتیازات یکسان یا بیشتر را ببینند.

بحث انجمن در X.

به روز رسانی: رابط تبلیغات گوگل در X پاسخ داد و گفت:

بله، اعتبارات توسط این سیستم جدید مدیریت خواهد شد، با این حال ما همچنین در حال باز کردن یک نظرسنجی بازخورد سرنخ درون محصول برای هر سرنخ هستیم. ما از این بازخورد استفاده می‌کنیم تا به تبلیغ‌کنندگان، سرنخ‌های بیشتری را که می‌خواهند و به مرور زمان کمتری را ارائه دهیم.

هدف ایجاد یک سیستم عادلانه تر برای همه تبلیغ کنندگان است بدون اینکه آنها مجبور باشند کار بحث سرنخ ها را به صورت دستی انجام دهند. به‌جای اینکه منتظر بمانیم تا برخی از تبلیغ‌کنندگان برخی از سرنخ‌ها را به راه بیندازند، ما به‌طور فعالانه هر سرنخ‌هایی را که بر اساس مجموعه‌ای از استانداردهای منصفانه وارد می‌شود ارزیابی می‌کنیم و خودمان به‌طور فعال بازپرداخت می‌کنیم. با استفاده از این سیستم جدید، اکثر تبلیغ‌کنندگان اکنون به‌طور میانگین اعتبار یکسان یا بیشتر را خواهند دید.

او همچنین پستی در اینجا منتشر کرد و گفت:

این دقیقاً همان نوع سرنخی است که این سیستم جدید می‌تواند به طور خودکار اعتبار ببخشد – بدون اینکه مجبور باشید تلاش کنید سرنخ را به صورت دستی به چالش بکشید.

ما شاهد بودیم که تعداد بسیار کمی از تبلیغ‌کنندگان نسبت به سهم بالای سرنخ‌های خود اعتراض می‌کردند، در حالی که بیشتر تبلیغ‌کنندگان به هیچ وجه با سرنخ‌ها مخالفت نمی‌کردند. ما بیش از یک سال است که این سیستم جدید را آزمایش و آموزش می‌دهیم و انتظار داریم که اکثر تبلیغ‌کنندگان به طور کلی امتیازات یکسان یا بیشتر را ببینند.

علاوه بر این، ما یک نظرسنجی بازخورد سرنخ درون محصولی را در مورد هر سرنخ باز می‌کنیم تا بتوانیم به تبلیغ‌کنندگان تعداد بیشتری از سرنخ‌هایی را که می‌خواهند و تعداد کمتری از آن‌هایی را که نمی‌خواهند ارائه دهیم.

و بیشتر…



Source link