چگونه داده های بزرگ می توانند به شخصی سازی فروشگاه تجارت شما کمک کنند

تصویر
عکس پروفایل John Ahya Hacker Noon

@جاناحیاجان آهیا

جان رئیس و بنیانگذار WebDesk Solution ، یک شرکت توسعه وب سایت تجارت الکترونیکی است.

داده ها همه جا هستند. هر جزئیاتی که از طریق آدرس اینترنتی گرفته تا تبلیغاتی که روی آنها کلیک کرده اید ، توسط مرورگرها و برنامه ها ذخیره می شود.

به سختی کسی پیدا می شود که تبلیغاتی را برای همان محصولی که قبلاً جستجو کرده است دنبال نکرده باشد.

آیا این یک چیز بدی است؟

خوب ، لزوماً نیست. اگرچه برخی از افراد ممکن است با جمع آوری اطلاعات زیادی چند مسئله اخلاقی داشته باشند ، اما اتاق تردید زیادی وجود دارد که به مشاغل اجازه می دهد داده های بزرگ را برای اهداف تجارت الکترونیک جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنند.

منطق جمع آوری داده ها کاملاً ساده است. بازاریابی و فروش به کسب و کارها نیاز دارد تا نیازها و نکات درد مشتری را درک کنند. و اطلاعات جمع آوری شده (و گاهی اوقات توسط مشتریان ارائه می شود) به فروشگاه های BigCommerce کمک می کند تا خریداران را درک کرده و مراحل عملیاتی را برای بهبود تجربه خرید مشتری طراحی کنند.

بیایید اکنون نگاه دقیق تری به این موضوع بیندازیم که چگونه داده های بزرگ باعث می شود فروشگاه های BigCommerce تجربه شخصی تری را به خریداران ارائه دهند.

داده های بزرگ چگونه به فروشگاه های BigCommerce کمک می کند تا خریدهای شخصی را ارائه دهند؟

اطلاعاتی که جمع آوری فروشگاهها سالها به طول می انجامید اکنون در عرض چند روز یا حتی چند ساعت امکان پذیر است. شرکتهایی که از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور