مشکلات موجود در داده های بزرگ و چگونگی کمک هوش مصنوعی ، مصاحبه ای با اندرو گریازنوف ، مدیر CTO در HyperC

تصویر
عکس پروفایل الکس لشکوف هکر ظهر

@الکسلاشالکس لشکوف

روزنامه نگار ، کارآفرین فناوری

Big Data چه مشکلی دارد ، هوش مصنوعی کلاسیک چگونه می تواند این مشکلات را حل کند و چرا اکنون امکان پذیر است؟ من این فرصت را داشتم که با آندرو گریازنوف ، CTO در HyperC و متخصص هوش مصنوعی برای کارآیی تجارت بنشینم و با جزئیات بیشتری در مورد این مسائل صحبت کنم.

برای شروع ، بیایید خود را جای صاحبان مشاغل و تیم مدیریت بگذاریم. چرا همه این داده های بزرگ در مقابل هوش مصنوعی حتی باید آنها را آزار دهد؟

در هر مشاغل ، بسیاری از تصمیمات پنهان روزانه گرفته می شود ، کنترل ضعیف و با تأثیر مالی که هیچ کس برای آن برنامه ریزی نمی کند. شرکتی را تصور کنید که دارای دپارتمان فروش است و در آن نمایندگان در حال فروش محصولات و مجموعه ای از خدمات اضافی هستند که تصمیم دارند برای هر مورد ارائه دهند.

غالباً ، این فرایند تصمیم گیری رسمیت و تحلیل نمی شود. این شرکت فقط پیش بینی های فروش خود را در مدل مالی انجام داده است ، اما اجرا براساس تصمیمات کنترل نشده پنهان است و سودآوری واقعی سنجیده نمی شود.

ماشین آلات می توانند به مراتب بیشتر از انسان تصمیم بگیرند ، این کار را سریعتر انجام می دهند و بازده را در سطوح بالاتر نگه می دارند. در حال حاضر ، به احتمال زیاد ، شما هنوز هم به یک انسان برای کنترل ماشین و اطمینان از درست بودن ماشین احتیاج دارید. این مدل یک تغییر کارآمدتر و سریع تر در شرکت ایجاد می کند ، که به معنای افزایش بازگشت سرمایه و به طور کلی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور