چگونه بهترین پلت فرم ادغام API را انتخاب کنیم

عکس پروفایل API2Cart Hacker Noon

@api2cartAPI2 کارت

API2Cart یک API یکپارچه را برای اتصال همزمان به بیش از 40 سیستم عامل تجارت الکترونیکی فراهم می کند.

تعداد API ها هر روز افزایش می یابد ، بنابراین نیاز به مدیریت کارآمد آنها نیز افزایش می یابد. سیستم عامل های یکپارچه سازی API برای ساده سازی فرایندهای تجاری و ارتباط موثر بین سیستم ها و برنامه های مختلف بوجود آمده اند. امروزه سیستم عامل های ادغام بی شماری وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و انتخاب یک گزینه مناسب را بسیار دشوار می کند.

در این مرحله ، ممکن است از خود بپرسید که در هنگام رقابت در صنعت تجارت الکترونیکی ، از چه پلتفرم تلفیقی API برای ادغام نرم افزار SaaS خود با سیستم عامل های مختلف تجارت الکترونیکی استفاده کنید. در این پست ، مهمترین مواردی را که باید هنگام انتخاب راه حل یکپارچه سازی API در نظر گرفت ، یاد خواهید گرفت.

بستر های نرم افزاری یکپارچه سازی API چیست؟

API ها گروهی از روش ها یا توابع هستند که به توسعه دهندگان کمک می کنند برنامه هایی ایجاد کنند که می توانند به داده ها یا عملکردها دسترسی پیدا کنند. آنها به عنوان یک اتصال واسطه ای عمل می کنند ، اجازه می دهد داده ها بین برنامه های مختلف ادغام و مبادله شوند. از API برای حذف عملیات اضافی ، ساده سازی پروتکل ها و ساده سازی درخواست و ارسال انواع مختلف داده استفاده می شود.

سیستم عامل های یکپارچه سازی API به تجارت کمک می کند تا داده ها را از طریق API های مختلف مبادله کند. به عنوان مثال ، یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور