مقدمه ای در زنجیره سازمان غیرمتمرکز

عکس پروفایل Lisk Hacker Noon

@لیسکخطر

ما توسعه دهندگان را با یک کیت توسعه نرم افزار برای برنامه های بلاکچین نوشته شده در JavaScript توانمند می کنیم.

یکی از چالش های استارت آپ های جدید ، دریافت بودجه اولیه است که برای اجاره ، تجهیزات و حقوق مورد نیاز است. زنجیره سازمان غیرمتمرکز (DOC) به شرکت ها این امکان را می دهد که بلاکچین شرکت خود را راه اندازی کرده و با فروش توکن به سرمایه گذاران بودجه دریافت کنند. سرمایه گذاران به نوبه خود فرصتی برای تصمیم گیری در شرکت و ایجاد نظرسنجی دارند ، یا یک گره جعل ایجاد می کنند و یک زنجیره غیرمتمرکز ایجاد می کنند و پاداش می گیرند.

هرکسی که به اندازه کافی توکن خریداری کرده باشد می تواند عضو هیئت مدیره شود و نظرسنجی ایجاد کند. علاوه بر این ، دارندگان توکن می توانند خود را به عنوان سرمایه گذار ثبت کنند تا بتوانند در نظرسنجی ها رأی دهند. پس از پایان نظرسنجی ، انتظار می رود این شرکت بیشترین پاسخ را کسب کند.

مثال:

نظرسنجی جدید: آیا باید 2 کارمند تحقیق و توسعه اضافی استخدام کنیم؟

گزینه ها: [Yes] [No]

برنامه DOC با Lisk SDK ساخته شده است و از یک بخش سرور و سرویس گیرنده تشکیل شده است که هر دو با Javascript نوشته شده اند. سرور بلاکچین واقعی را با استفاده از NodeJS و یک پایگاه داده PostgreSQL اجرا می کند. قسمت مشتری به عنوان یک رابط با سرور عمل می کند و با استفاده از NodeJS ، React ، bootstrap و Lisk Elements ساخته می شود. با مراجعه به http://doc.korben3.com می توانید به پیشخوان دسترسی پیدا کنید

من فهمیدم که می توانم از قسمتهایی از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور