ویژگی بارگذاری صورتحساب Wave Accounting – طرحی ناخواسته

عکس پروفایل Benjamin Nyaoro Hacker Noon

@نیاوروبنجامینبنیامین نیائورو

من یک طراح UX مستقر در فرانکفورت هستم. هنگامی که من در حال طراحی نیستم ، در حال آموزش یا خرد کردن اعداد هستم.

بعنوان یک حسابدار ، بعضی اوقات وظایف خاصی را بارها و بارها انجام می دهید که آرزو می کنید آنها به نوعی خودشان را انجام دهند یا راهی برای خودکار کردن همه آنها وجود داشته باشد. اما یک لحظه صبر کنید ، این بدان معناست که هیچ کاری برای حسابداران وجود نخواهد داشت و در نتیجه ، آنها اضافه کار می کنند ، درست است؟ نه ، آنها در عوض ، کارآیی بیشتری برای تمرکز بر دقت و وظایف استراتژیک تر پیدا می کنند.

اوایل سال 2019 ، وقتی به دنبال یک نرم افزار حسابداری رایگان بودم ، با چندین راه حل مواجه شدم اما حسابداری Wave برجسته بود. دلیل اصلی آن این است که گزینه اسکن و بارگذاری رسیدها را فراهم می کند تا مجبور نشوم آنها را به صورت دستی در میان سایر ویژگی ها وارد کنم.

قبلاً تمام رسیدهای دریافتی را از طریق ایمیل بارگیری می کردم ، نسخه های چاپی را اسکن می کردم ، همه آنها را روی سیستم بارگذاری می کردم و voilà، سیستم تمام جزئیات رسید را که کار من فقط برای تأیید و ارسال آنها به حسابداری بود ، انتخاب کرد.

متأسفانه من از دریافت فاکتور از تأمین کنندگان احساس ناامیدی کردم زیرا مجبور شدم آنها را به صورت دستی انجام دهم. متأسفانه ، برنامه حسابداری Wave از ویژگی بارگذاری قبض پشتیبانی نمی کند ، حتی از آپلود رسید پشتیبانی می کند. برای افراد غیر حسابدار ، صورتحساب فاکتور است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور