هیچ برنامه ای برای سرعت بخشیدن به جمع آوری داده ها برای Core Web Vital ها وجود ندارد

جمع آوری داده های میدانی کل ، برای آزمایش ابزار Core Web Vital های گوگل 28 روز طول می کشد و به زودی تغییر نخواهد کرد.

طرفدار جستجوی گوگل جان مولر در حین پاتوق جستجوگر جستجوگر مرکزی ثبت شده در 5 مارس به همان اندازه اظهار داشت.

واهان پطروسیان ، مدیر فناوری اطلاعات موتور جستجوگر ژورنال ، ضمن اشاره به چالش هایی که پنجره 28 روزه برای توسعه دهندگان و سئوکاران ایجاد می کند ، در این باره از مولر س askedال کرد.

وقتی تغییری در سایت برای بهبود Core Web Vital ایجاد شود ، حداقل 28 روز طول می کشد تا این تغییر توسط ابزار آزمایش Google انجام شود.

با توجه به پاسخ مولر که می توانید در زیر بخوانید بعید است که پنجره 28 روزه هرگز کوچکتر شود.

جان مولر گوگل در Core Web Vital Data

مولر تردید دارد که مجموعه داده های Core Web Vital هرگز نسبت به حال حاضر تغییر کند.

“من نمی دانم. من شک دارم ، زیرا داده هایی که ما در Search Console نشان می دهیم بر اساس داده های گزارش Chrome User Experience است که طی 28 روز جمع شده است. بنابراین این دلیل اصلی تأخیر در آنجا است. این طور نیست که Search Console در پردازش آن داده ها یا موارد مشابه آن کند است. این فقط روشی است که داده ها جمع آوری و جمع می شوند ، فقط زمان می برد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

قصد Google این نیست که داده های Core Web Vital را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل و گزارش کند. این نمرات نشان دهنده داده های کل است ، زیرا Google می خواهد اطمینان حاصل کند که سایت به طور مداوم یک تجربه کاربر خوب را برای مدت طولانی فراهم می کند.

اگر سئوکاران و توسعه دهندگان داده ها را سریعتر می خواهند ، مولر توصیه می کند که آزمایشات خود را با ابزار شخص ثالث یا API PageSpeed ​​Insights انجام دهند.

“بنابراین معمولاً آنچه كه من توصیه می كنم وقتی كه مردم درباره این نوع موارد می پرسند:” من می خواهم زود بدانم وقتی مشكلی ایجاد می شود ، “این است كه اطمینان حاصل كنم كه آزمایشات خود را در كنار خود انجام می دهی ، به نوعی موازی مهم بودن صفحات و دسته ای از ابزارهای شخص ثالث وجود دارد که به طور خودکار این کار را برای شما انجام می دهند.

همچنین می توانید از API Page Speed ​​Insights به طور مستقیم استفاده کرده و نمونه کوچکی از صفحات مهم خود را ، نمی دانم ، انتخاب کنید و هر روز آنها را تست کنید. و از این طریق می توانید به نوعی تشخیص دهید که در هر یک از تنظیماتی که انجام داده اید سریعاً رگرسیون وجود دارد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر خاطرنشان می کند که داده های آزمایشگاهی ارائه شده توسط ابزارهای شخص ثالث همان داده های میدانی نیست ، همان چیزی است که گوگل گزارش می دهد.

“بدیهی است که یک آزمایش آزمایشگاهی همان داده های میدانی نیست. بنابراین در آنجا کمی اختلاف وجود دارد. اما اگر می بینید که نتایج آزمون آزمایشگاه داده برای مدتی ثابت است و ناگهان واقعاً عجیب و غریب می شوند ، این یک نشانگر قوی است که چیزی در طرح شما یا در صفحات شما جایی شکسته است. “

مولر اذعان می کند که روش جمع آوری داده های گوگل کارها را برای مردم دشوارتر می کند و اندازه گیری تغییر طرح تجمعی (CLS) خصوصاً مشکل است.

اگر سئوکاران احساس می کنند محاسبات گوگل منطقی نیستند ، مولر آنها را تشویق می کند تا مستقیماً با تیم Chrome تماس بگیرند.

“این کار را دشوارتر می کند. این طور نیست که ما سعی می کنیم کار را دشوارتر کنیم ، این فقط روش جمع آوری این داده ها در Chrome است. جمع شدن فقط به زمان نیاز دارد.

فکر می کنم تغییر چیدمان تجمعی گاهی اوقات برای تفسیر و فهم دقیقاً علت ایجاد مشکلات در این زمینه مشکل است.

فکر می کنم برای مواردی که احساس می کنید محاسبات به گونه ای انجام می شود که چندان منطقی نیست ، من همچنین می توانم با تیم Chrome در تماس باشم. من فکر می کنم به خصوص آنی سالیوان در حال کار بر روی بهبود بخش تغییر وضعیت تجمعی چیزها است. و فقط مطمئن شوید که آنها این نوع نمونه ها را می بینند.

و اگر با چیزی روبرو شدید که بگویید ، “اوه اصلاً منطقی نیست” ، پس مطمئن شوید که آنها در مورد آن اطلاعات دارند. اینقدر نیست که از طرف جستجوی گوگل بخواهیم به کاوش بپردازیم و بفهمیم دقیقاً چه اتفاقی با این امتیاز می افتد ، اما به نوعی نیاز داریم که از طرف Chrome به نمره اعتماد کنیم. “

در آخر ، مولر به سئوکاران یادآوری می کند که گوگل قصد دارد تقریباً هر سال یکبار Core Web Vital ها را به روز کند.

اگرچه تغییر چیدمان تجمعی Core Web Vital در سال جاری است ، به عنوان مثال ، اگر Google تشخیص دهد که ارائه یک تجربه کاربری خوب حیاتی نیست ، ممکن است یک سال دیگر نباشد.

“و هدف ما از Core Web Vital ها و به طور کلی تجربه صفحه به روزرسانی آنها با گذشت زمان است. بنابراین فکر می کنم ما اعلام کردیم که می خواهیم سالی یکبار آنها را به روز کنیم و قبل از موعد به مردم اطلاع دهیم که چه اتفاقی می افتد.

بنابراین من انتظار دارم که با گذشت زمان بهبود یابد. اما همچنین مهم است که نظرات خود را وارد کنید و مطمئن شوید که آنها از این موارد عجیب مطلع هستند. “

در ویدیوی زیر بحث کامل در مورد Core Web Vital را بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=8UBSEiO87GM

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور