همه بانک های مرکزی به زودی برای یک قطعه از پای Bitcoin آماده می شوند

عکس پروفایل نویسنده

@andreabianconiآندره بیانکونی

https://www.linkedin.com/in/andrea-bianconi-blockchain-law/

امتناع BoE از بازگرداندن طلای ونزوئلا نشان می دهد که چگونه حتی دولت ها به یک فروشگاه دیجیتال ارزشمند واقعاً مستقل ، غیرمتمرکز ، غیرقابل اجبار و مقاوم در برابر سانسور نیاز دارند.

سه کلمه کلیدی در دنیای رمزنگاری وجود دارد: “نه کلیدهای شما ، نه بیت کوین شما” ، “نه گره شما ، نه قوانین شما” و به طور کلی “اعتماد نکنید ، تأیید نکنید”. این سه شعار به طور خلاصه مبانی اصلی پروتکل بیت کوین را بیان می کند. در حالی که دو مورد آخر به ماهیت غیر متمرکز بلاکچین و نحوه ایجاد اجماع و افزودن معاملات به بلاکچین به روشی غیر قابل اعتماد اشاره دارد ، مورد اول خلاصه مقاومت بیت کوین در برابر زورگویی و عدم وجود خطر طرف مقابل است. به نوعی ، این مورد آخر باید در مورد طلا نیز صدق کند. به همین ترتیب ، طلا فقط در صورتی ارزش دارد که آن را بدنی داشته باشید. تصرف فیزیکی 100٪ ارزش آن است. بقیه فقط ادعاهایی هستند که به اصطلاح “طلای کاغذی” هستند.

ونزوئلا در حال یادگیری این درس از راه سخت است.

به دنبال بازگرداندن بیش از 160 تن طلا از سال 2011 در کشور
و رئیس جمهور وقت کاریزماتیک چاوز ، رئیس جمهور فعلی مادورو بارها و بارها سعی کرد 31 تن طلای اضافی را که هنوز در بانک انگلیس نگهداری شده بود به کشور خود برگرداند. اکنون BoE حاضر به ارائه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور