هزینه ساخت نرم افزار پزشکی از راه دور و بهداشت چقدر است؟

عکس پروفایل نویسنده

@forasoftFora Soft

از سال 2005 پیشگامان توسعه نرم افزار ویدئویی. 88 گیک # eager2develop

یک برنامه کاربردی پزشکی پزشکی از راه دور برای 1500 بیمار در یک عمل خصوصی نوادا: Cirrusmed. گفتگوی ویدیویی و EMR با HIPAA سازگار است.

ما برای پخش ویدئو از WebRTC استفاده می کنیم. هیچ هزینه مجوزی وجود ندارد زیرا Google آن را منبع باز کرده است.

هیچ سرور بزرگی هم هزینه ندارد. چت های ویدئویی 1 در 1 و حداکثر 4 نفر P2P خوب ، بدون سرور رسانه است. شما هزینه ترافیک ویدئویی سنگین را پرداخت نمی کنید ، زیرا مستقیماً از رایانه یک کاربر به رایانه دیگر می رسد.

گپ های ویدئویی وب در رایانه رومیزی ، لپ تاپ ، تبلت و تلفن های هوشمند کار می کنند. اگرچه این به طور خودکار اتفاق نمی افتد. بهینه سازی برای موبایل یک کار جداگانه است و زمان بر است.

استفاده از برنامه های تلفن همراه آسان تر است. شما فقط یک بار بارگیری می کنید و با 1 کلیک آن را باز می کنید. به نظر می رسد تفاوت زیادی ندارد اما این راحتی ممکن است دلیل ترجیح محصول شما نسبت به رقبا باشد. بنابراین ما برنامه هایی را توسعه می دهیم که کاربران محلی برنامه تلفن همراه با کاربران برنامه وب ارتباط برقرار کنند.

? ضبط فیلم

هرگونه مشاوره ای را که در EMR نگهداری می شود دوباره مشاهده کنید.

? سوابق الکترونیکی پزشکی (EMR)

این همه اطلاعات بیمار است که برنامه شما جمع می کند. 3 نوع موجود در همه برنامه ها: پرسشنامه هایی که بیماران پر می کنند ، فیلم های ضبط شده و نسخه ها. داده ها به طور ایمن در فضای ابری نگهداری می شوند.

? برنامه ریزی

پزشکان …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور