استراتژی های محتوای قابل اجرا را که در SEJ eSummit تبدیل می شوند بیاموزید

TL؛ DR: اکنون برای Search Engine Journal eSummit ثبت نام کنید ، این اتفاق در تاریخ 12-13 ژانویه 2021 انجام می شود.

نقش محتوا در دامن زدن به جستجو ، مبارزات اجتماعی و بازاریابی دیجیتال در تعیین موفقیت شما در سال 2021 حیاتی است.

در SEJ eSummit در 12 و 13 ژانویه ، با ایجاد توصیه های عملی از برخی از متخصصان برجسته بازاریابی محتوای جهان ، نحوه ساختن استراتژی های کاملاً جدید محتوایی را که به فروش تبدیل می شوند ، بیاموزید.

امروزه بازاریابان مدرن با ایجاد انواع مختلفی از محتوا برای انواع مختلفی از مخاطبان مواجه هستند. علاوه بر این ، ایجاد محتوا به خاطر محتوا و بررسی کمیت بیش از کیفیت ، استراتژی هایی هستند که به سرعت منسوخ شده و در واقع عملکرد کمتری دارند.

در مرحله استراتژی محتوا در SEJ eSummit ، بیاموزید که چگونه استراتژیهای منحصر به فردی ایجاد کنید که متمرکز بر درک مخاطبان مختلف و ایجاد محتوای الهام بخش و جذاب باشد.

سخنرانان بهترین شیوه های به روز را به اشتراک می گذارند و درگیر خواهند بود تا با شما و دیگر بازاریابان موفق محتوا درگیر بحث های نظیر به نظیر باشند.

تمام مباحث و جلسات بر روی موضوعات ، استراتژی ها و تاکتیک های مهم برای موفقیت در درآمد در SEO ، PPC ، Social و کلیه کانال های بازاریابی دیجیتال متمرکز خواهد بود.

در زیر چند نکته برجسته از جلسات استراتژی محتوای ما و آنچه در SEJ eSummit خواهید آموخت ، آورده شده است!

چگونه اطمینان حاصل کنیم که محتوای ویدیوی فیس بوک شما منجر به کیفیت می شود

در این جلسه ، ماری اسمیت استراتژی های مبتنی بر چهارده سال تجربه در موفقیت بازاریابی محتوای فیس بوک را به اشتراک می گذارد.

آنچه خواهید آموخت:

  • چگونه می توان بدون بازگشت و برگشت با آنها ، نتایج بهتری از فیس بوک گرفت.
  • چه روش هایی برای نتایج آلی بهترین نتیجه را دارند.
  • چگونه می توان محتوا را با بودجه کم کار کرد.
  • چه استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی فیس بوک در سال 2021 بهترین نتیجه را خواهد داشت.
  • نحوه تأکید بر ویدئو برای بدست آوردن نتایج حماسی با بودجه اندک.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه می توان ضربه را در هر مرحله از قیف با محتوای لیزر متمرکز کرد

در این جلسه ، اندی کرستودینا روش های مشخص و عملی برای ایجاد یک قیف بازاریابی محتوای ساخته شده برای مخاطبان مناسب برای تبدیل در زمان مناسب به اشتراک می گذارد.

آنچه خواهید آموخت:

  • بهترین روش استفاده از قیف و تجزیه و تحلیل قیف برای کمک به بهینه سازی محتوا.
  • نحوه ایجاد یک قیف بازاریابی محتوا برای سال 2021.
  • تلاش های محتوایی خود را باید بر روی چه مراحل اساسی متمرکز کنید.
  • چه نوع محتوایی در هر مرحله از قیف بازاریابی بهتر جواب می دهد.
  • چگونه اطمینان حاصل کنیم که در مقابل مخاطب مناسب قرار می گیرید و با محتوا درگیر می شوید.

چگونه در سال 2021 از محتوای موجود خود بیشترین بهره را ببریم

در این جلسه ، آنا کرو به شما نشان می دهد که چگونه از محتوای آنلاین موجود خود نهایت استفاده را ببرید و ارزش ایجاد شده را به حداکثر برسانید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه خواهید آموخت:

  • چگونه محتوای فعلی خود را بهبود بخشیده و از آن بیشترین بهره را ببریم.
  • چه تاکتیک هایی برای استفاده مجدد و ترویج مطالب در سال 2021 بهترین عملکرد را خواهند داشت.
  • چگونه می توان محتوا را برای بهینه سازی مجدد پیدا کرد و محتوای قدیمی را برای رتبه بندی مجدد به دست آورد.
  • نحوه هرس و به روزرسانی محتوای موجود و صرفه جویی در وقت و منابع.

5 روش استراتژی پرطرفدار که در سال 2021 پایدار خواهد ماند

در این جلسه جامع ، جولیا مک کوی استراتژی ها و تکنیک های محتوایی را که در طول سال 2021 ادامه خواهد داشت ، به اشتراک می گذارد.

آنچه خواهید آموخت:

  • تولید محتوا در سال 2020 چقدر سنگین بود.
  • نقش ایجاد محتوا در سال 2021.
  • عامل “اعتماد” در این زمانهای غیر قابل پیش بینی چیست.
  • آنچه که از نظر ارزش و ایجاد ارتباط بین مخاطبان رواج دارد.
  • آیا باید از کانال های جدیدی مانند TikTok برای تجارت خود در سال 2021 استفاده کنید.

پنل های استراتژی محتوا – از کارشناسان س Askال کنید

تیم در موتور جستجوگر ژورنال ، با قدرت eSummit ، درک می کنند که همه مطالب برابر نیستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بسته به سازمان یا نقش شما ، نیازها و تکنیک ها براساس صنعت و بخش متفاوت است.

  • در جلسات متخصصان ، متخصصان بازاریابی محتوا ، ژیزل ناوارو ، شماا هایدر ، کالیگ مور و راج نیجر به بیشترین تعداد سوال شما پاسخ خواهند داد.

استراتژی های محتوای قابل اجرا را که در SEJ eSummit تبدیل می شوند بیاموزید

کلاسهای کارشناسی ارشد SEO و PPC

روز 2 eSummit را فراموش نکنید. ما کلاسهای SEO و PPC خود را برگزار می کنیم که استراتژی محتوا بخشی از بحث ها و برنامه های IBMs Keith Goode و Amy Bishop از Cultivative خواهد بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برنامه کامل را اینجا ببینید


اعتبار تصویر

تصاویر ویژه و در پست: پائولو بوبیتا

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور