نوار کناری به روز شده • Yoast

به دنبال انتشار هوش مصنوعی ما، Yoast SEO 21.2 عرضه شد. این نسخه جدید که همیشه متعهد به کمک به رشد کسب‌وکارها و جذب ترافیک بیشتر است، مملو از پیشرفت‌ها و اصلاحات برای بهبود تجربه و سئوی سایت شما است. اطلاعات بیشتر!

چه خبر؟

به روز رسانی نوار کناری ما به ویژه در نسخه 21.2 Yoast SEO جالب است. ما همیشه به دنبال راه‌هایی هستیم که افزونه‌های سئوی خود را بصری‌تر و آسان‌تر کنیم. این باعث شد تا در نحوه سازماندهی نوار کناری خود تجدید نظر کنیم.

در ابتدا، ما نام بخش “پیش نمایش Google” را به “جستجوی ظاهری” تغییر دادیم. این عنوان جدید عملکرد این بخش را بهتر نشان می دهد. یعنی به شما یک تصویر دقیق از نحوه نمایش پست یا صفحه شما در نتایج موتور جستجو می دهد.

به طور مشابه، چیزی که قبلاً به عنوان «پیش‌نمایش‌های اجتماعی» می‌شناختید – یعنی X، برنامه‌ای که قبلاً به عنوان پیش‌نمایش توییتر و فیس‌بوک شناخته می‌شد – اکنون به درستی «ظاهر رسانه‌های اجتماعی» نامیده می‌شود. این به شما ایده واضح تری از نحوه نمایش محتوای شما در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی می دهد. بررسی ظاهر رسانه های اجتماعی شما یکی از ویژگی های Yoast SEO Premium است.

علاوه بر این، نه تنها نام این بخش‌ها را تغییر داده‌ایم، بلکه اکنون با نمادهای جدید و متمایز همراه هستند. این تغییرات باعث می‌شود که تشخیص این بخش‌ها ساده‌تر شود و فرآیند SEO شما کارآمدتر و موثرتر شود.

نحوه نمایش محتوای شما برای کاربران، چه در موتورهای جستجو یا رسانه های اجتماعی، می تواند به طور قابل توجهی بر نرخ کلیک تأثیر بگذارد. این به‌روزرسانی‌ها توانایی برتری را برای مدیریت و بهینه‌سازی ظاهر محتوای شما فراهم می‌کنند و در نتیجه دید بالقوه و ترافیک شما را افزایش می‌دهند.

نوار کناری جدید و بهبود یافته Yoast SEO در ویرایشگر بلوک

حذف پشتیبانی از وردپرس 6.1

ما پشتیبانی از وردپرس 6.1 را در Yoast SEO 21.2 کنار می گذاریم تا از فناوری جلوتر بمانیم و عملکرد مطلوب را ارائه دهیم. این تغییر به ما امکان می دهد از ویژگی های پیشرفته و بهبود نسخه های جدیدتر وردپرس استفاده کنیم. بنابراین، ما به کاربران ارتقاء وردپرس 6.1 را به شدت توصیه می کنیم تا از عملکرد، امنیت و ویژگی های ارائه شده در نسخه های جدیدتر در کنار بهترین SEO Yoast لذت ببرند.

به روز رسانی و بهینه سازی!

ما می خواهیم Yoast SEO را به عنوان بهترین ابزار برای تمام نیازهای SEO شما حفظ کنیم. ما مطمئن هستیم که این نسخه به روز شده برای شما مفید خواهد بود. مانند همیشه، ما همچنان متعهد هستیم که به شما کمک کنیم تا سایت خود را بهینه کنید، ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنید و دید بالاتری کسب کنید!

اکنون به آخرین نسخه Yoast SEO به روز کنید و از تجربه SEO بهینه، کاربرپسند و نتیجه محور لذت ببرید! سئوی موثر فرآیندی مستمر است، بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های آینده باشید زیرا ما Yoast SEO را برای ارائه خدمات بهتر به شما اصلاح می‌کنیم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور