نوآوری با هوش مصنوعی: چشم انداز Mukul Garg برای راه حل های فناوری آینده

موکول گارگ، یک کارآفرین و علاقه‌مند به مهندسی، دارای بیش از 16 سال شغلی است که با مجموعه‌ای از دستاوردها مشخص شده است. او برای داوری در هکاتون های استنفورد، نمایشگاه علم و مهندسی شهرستان آلامدا، جوایز Stevie® برای فروش و خدمات مشتری دعوت شده است، به شورای فناوری فوربس پیوست و حتی یک ویژگی برای انتشار. Mukul در حال حاضر به عنوان رئیس مهندسی پشتیبانی برای PubNub خدمت می کند و راه حل های نوآورانه را با ترکیب تخصص فنی خود با تعهد جدی برای رضایت مشتری تنظیم می کند. او یک رهبر فنی آینده‌نگر است که می‌خواهد به دیگران بیاموزد چگونه از قدرت هوش مصنوعی به نفع مشتریان و کارکنان پشتیبانی که به آنها خدمات می‌دهند، استفاده کنند.

امروز، موکول گرگ به اندازه کافی سخاوتمند بوده و به برخی از سوالات پاسخ داده است تا به ما در مورد نحوه استفاده او از هوش مصنوعی برای ارتقای استانداردهای صنعت در پشتیبانی مشتری بیشتر بیاموزد.

س: برای شروع، چرا توضیح نمی دهید که چه چیزی شما را در زندگی روزمره الهام می بخشد؟ شما پروژه ای با فناوری بسیار بالا را برعهده گرفته اید که نه تنها نیازمند یادگیری یک مرز کاملاً جدید از نرم افزار است، بلکه از بسیاری جهات به ایجاد آن نیاز دارد.

پاسخ: در طول زندگی حرفه ای خود، شاهد تفاوت قابل توجهی بین قابلیت های فنی محصولات و تجربه واقعی مشتریان بوده ام. این درک جرقه ای را برانگیخت …

Source link