نحوه پرورش میگوی آب نمکی در خانه

عکس پروفایل نویسنده

@آکواریومآکواریوم دات کام

من 12 سال است که در آکواریوم نگهداری می کنم. من دوست دارم که همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد

میگوی آب نمک از جمله سخت پوستان آبزی در تیره Artemia است. با توجه به توانایی میگوی آب نمک در تولید تخم مرغ خاموش باعث شده است که آنها به طور گسترده ای در پرورش آبزیان استفاده شوند. میگوی آب نمک بسیار مقاوم است به همین دلیل از آنها برای آزمایش بسیاری از مواد شیمیایی مختلف در آزمایشگاه ها استفاده می شود. تصور می شود که میگوی آب نمک بیش از 5.5 میلیون سال قدمت دارد.

آره. میگوهای نمکی معمولاً به دلیل تأمین مواد غذایی توسط آکواریوم داران در اسارت پرورش می یابند. میگوی آب نمک احتمال زنده ماندن در محیط آب شیرین بسیار خوب است.

میگوی آب نمک چیست؟

میگوهای آب نمکی سخت پوستان هستند و از یک دسته عظیم از بندپایان هستند. بندپایان شامل خرچنگ ، ​​خرچنگ دریایی ، خرچنگ دریایی و کریل هستند. آنها بسیار نزدیک به حشرات هستند اما تفاوت های کمی دارند. مراحل لارو آنها با حشرات و پاهای جلویی آنها متفاوت است و بزرگتر است.

میگوی آب نمک چه می خورد؟

میگوی آب نمک در طبیعت جلبک پلانکتونی می خورد. جلبک های پلانکتونی را می توان در بیشتر استخرها یافت. جلبک های پلانکتونی استخر را به یک سوپ سبز نخود تبدیل می کنند و درمان استخر می تواند به بیشتر ماهی ها آسیب برساند اما مطمئناً این بچه های کوچک به این مشکل کمک می کنند.

میگوهای آب نمکی که در اسارت پرورش می یابند رژیم بسیار متفاوتی می خورند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور