مهاجرت از DC / OS به Kubernetes: چالش هایی که ممکن است با آن روبرو شوید

عکس پروفایل نویسنده

شرکت های دنیای فناوری اطلاعات برای همیشه به دنبال سازگارترین و م approachثرترین روش برای ایجاد ابزارهایی برای میزبانی بهترین خدمات هستند. در نتیجه ، بسیاری از سازمان ها از VM به Containers تغییر می دهند.

سازمان ها ممکن است به دلایل مختلف به سیستم عامل های کانتینر مهاجرت کنند – هزینه ها ، مقیاس پذیری ، هزینه عملیاتی یا توانایی آزمایش سریع برنامه جدید خود. بنابراین ، یک مدل مبتنی بر کانتینر ممکن است همیشه بهترین راه حل برای همه نیازهای آنها نباشد ، به همین دلیل بسیاری از مدل های ابزار تنظیم و مدیریت کانتینر مانند Kubernetes ، Mesos (DC / OS) ، ECS ، Swarm و Nomad ساخته شده اند. .

این وبلاگ فقط در مورد DC / OS و Kubernetes و اینکه در هنگام مهاجرت بین این سیستم عامل های کانتینر ممکن است با چه چالش هایی روبرو شوید بحث خواهد کرد. ما همچنین بهترین روش هایی را پیشنهاد خواهیم کرد که به شما کمک می کند تفاوت بین مهاجرت موفق و غیرموفق بین DC / OS و Kubernetes را مشخص کنید.

دید کلی

DC / سیستم عامل

DC / OS (Data Center Operating System) به عنوان یک پروژه منبع باز توسط Mesosphere در سال 2016 برای ساده سازی سکوی هماهنگی ظروف Mesos معرفی شد. Mesos در ابتدا به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در برکلی نوشته شد و بعداً توسط توییتر برای پاسخگویی به Google Borg (Kubernetes) تصویب شد.

DC / OS با چهارچوبها و برنامه های مختلفی ارائه می شود که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور