نحوه ساخت برنامه Todoist با استفاده از Svelte و Meteor

عکس پروفایل نویسنده

@tylerjosephتایلر جوزف

در حال حاضر یک توسعه دهنده و صاحب یک سازمان غیر انتفاعی به نام STEM Effect است.

برای پروژه بعدی خودم ، تصمیم گرفتم با استفاده از Svelte و Meteor برنامه ای برای لیست todo ایجاد کنم. من در ابتدا انگیزه انجام این کار را از طریق سایت اسناد Meteor پیدا کردم. در سایت خود ، آنها یک آموزش در مورد چگونگی ایجاد یک برنامه پیچیده با انتهای شهاب سنگ (و بسیاری از آموزش های عالی دیگر) دارند. دقیقاً همان چیزی که دنبالش می گشتم! در این مقاله ، من تجربه شما از آموزش و چند مورد اضافی را که اضافه کردم ، به شما معرفی می کنم.

قبل از شروع ، می خواهم نقل قولی عالی را که درباره اسکات تولینسکی در پادکست نحو درباره شهاب سنگ شنیده ام ، به اشتراک بگذارم:

Meteor ابزاری است که به شما امکان می دهد “قسمت جلویی خود را بیاورید”.

من نمی توانم بیشتر موافقت کنم ، و Meteor این را با تمام فریم ورک های مختلف جلویی که می توانید با سیستم عامل آنها استفاده کنید ، نشان می دهد. این قابل مقایسه با نحوه عملکرد Next.js است. Next به شما امکان می دهد هر پلت فرم پشتی را که می خواهید در قسمت جلویی بعدی خود قرار دهید وارد کنید.

برپایی

تنظیمات Meteor برای من عجیب بود. ابتدا مجبور شدم چند نرم افزار به نام Chocolatey نصب کنم. من مطمئن نیستم که آیا این یک نرم افزار محبوب در میان جامعه توسعه است ، اما من قطعا هرگز در مورد آن شنیده بودم.

هنگامی که آن را نصب کردم ، توانستم دستور را اجرا کنم

choco install meteor

در واقع …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور