مقدمه ای بر روی خراش ایمیل

عکس پروفایل جولی آردن هکر ظهر

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده در زیر باید فقط برای اهداف اطلاعاتی استفاده شود. اگر س questionsال یا نگرانی خاصی در مورد انطباق با هرگونه قوانین مربوطه دارید ، با تیم حقوقی خود مشورت کنید.

مشاغل معمولاً برای فعالیتهای بازاریابی و رشد فروش خود به اطلاعات تماس مشتریان بالقوه خود نیاز دارند. بدیهی است که آنها برای فعالیتهای بازاریابی ایمیل سازنده ، به لیست عظیم مشتری و اطلاعات به روز نیاز دارند. یک بانک اطلاعاتی خوب از مصرف کنندگان بالقوه ممکن است شامل هزاران مخاطب باشد. خوشبختانه چنین داده هایی را می توان نه تنها به صورت دستی بلکه با نرم افزار مخصوص وب تراش نیز جمع آوری کرد. بیایید بفهمیم خراشیدن ایمیل چیست ، چگونه می توانید از آن استفاده کنید ، و چه مواردی مهم تر ، اعم از قانونی یا غیر قانونی است.

Email Scraper چیست؟

تجزیه کننده یا خراش دهنده ایمیل برنامه ای است که برای استخراج آدرس های ایمیل از صفحات وب طراحی شده است. چنین برنامه هایی معمولاً می توانند آدرسهای ایمیل را از صفحات وب استخراج کرده و نتایج را در قالب پرونده لازم ، مثلاً Excel بارگذاری کنند. برای جمع آوری آدرس های ایمیل از وب ، خراش های حرفه ای معمولاً داده های شبکه های اجتماعی (LinkedIn ، Facebook و غیره) یا انجمن ها را تجزیه می کنند. اگر شرکتی نیاز به یافتن آدرسهای ایمیل اشخاص حقوقی داشته باشد ، اطلاعات مورد نیاز را از سایتهای شرکتی این شرکتها جمع آوری می کند.

وب اسکرابرها اجازه می دهند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور