مایکروسافت Earnings Call برجسته‌ترین آخرین‌های هوش مصنوعی برای جستجو و تبلیغات است

مایکروسافت در آخرین تماس سه ماهه درآمد خود نشان داد که چگونه از هوش مصنوعی برای بهبود جستجو، تبلیغات و بهره‌وری استفاده می‌کند.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، اظهار داشت که این شرکت در حال «تعریف مجدد نحوه استفاده مردم از اینترنت برای جستجو و ایجاد» با قابلیت‌های AI Copilot است.

از جمله GitHub Copilot برای توسعه دهندگان، Power Platform Copilot برای توسعه برنامه های کم کد و Dynamics 365 Copilot برای برنامه های تجاری.

مایکروسافت همچنین برنامه‌ها و تیم‌های بهره‌وری Copilot برای آفیس را معرفی کرد که عموماً در ماه نوامبر در دسترس هستند.

به عنوان مثال، بینگ اکنون از تعاملات مکالمه از طریق چت و ایجاد تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی با استفاده از ادغام DALL-E3 پشتیبانی می کند.

مایکروسافت در حال تزریق هوش مصنوعی در سراسر Bing است تا پاسخ ها و توصیه های شخصی مرتبط تری را ارائه دهد.

این شرکت بر این باور است که این امر باعث افزایش تعامل با Bing و مرورگر Edge آن می‌شود که همچنان به کسب سهم بازار ادامه می‌دهد.

مایکروسافت همچنین در حال گسترش ادغام Bing AI در تجربیات شخص ثالث مانند پلت فرم چت متا است. هدف، گسترش دامنه دسترسی بینگ با اجازه دادن به آن برای پاسخگویی به زمینه های بیشتر است.

مدیران مایکروسافت در طی تماس های درآمدی توضیح دادند که هوش مصنوعی را مستقیماً در پلتفرم های تبلیغاتی خود وارد می کنند. این شامل جستجوی خود مایکروسافت و تبلیغات خبری است.

نکته قابل توجه، مایکروسافت هوش مصنوعی را راهی حیاتی برای کسب درآمد برای جستجو از طریق تبلیغات مؤثرتر می‌داند. با درک بهتر هدف کاربر از طریق هوش مصنوعی، مایکروسافت می تواند ارتباط تبلیغات را بهبود بخشد.

مایکروسافت به پذیرش اولیه سرویس Azure OpenAI خود اشاره کرد که دسترسی به مدل های بزرگ هوش مصنوعی را فراهم می کند.

این شرکت استفاده از OpenAI توسط مشتریان جدید Azure و شرکت‌های دیجیتالی را که به دنبال ساخت راه‌حل‌های هوش مصنوعی هستند، برجسته کرد. این نشان‌دهنده استراتژی مایکروسافت برای استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای جذب توسعه‌دهندگان و حجم کاری به Azure است.

در حالی که مایکروسافت قصد دارد سرمایه‌گذاری‌های خود را در هوش مصنوعی افزایش دهد، انتظار دارد از طریق نظم و انضباط هزینه‌ها، حاشیه‌های عملیاتی را در سال به سال ثابت نگه دارد. مایکروسافت مطمئن است که می تواند در جریان این موج جدید هوش مصنوعی سهمی به دست آورد.


تصویر ویژه: Dennis Diatel/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور