قابلیت همکاری: پاسخ سه گانه مقیاس پذیری

عکس پروفایل Isaac Hacker Noon

@isaacfuseاسحاق

ایزاک رودگین رئیس BD در Fuse.io یک بلاکچین متخصص در زیرساخت های پرداخت تلفن همراه پلاگین و بازی است.

کسانی که در طی سالهای گذشته فضای رمزنگاری را مشاهده کرده اند احتمالاً با اصطلاح “سه مقیاس مقیاس پذیر” روبرو شده اند. این مفهوم علوم رایانه ای که توسط بنیانگذار Ethereum ، ویتالیک بوترین ارائه شده است ، اساساً به این معنی است که امنیت ، سرعت و غیرمتمرکز بودن همزمان یک بستر بلاکچین سخت است (البته لزوماً غیرممکن نیست).

یک بلاکچین به راحتی می تواند دو مورد از این سه ویژگی مطلوب را به طور همزمان برآورده کند اما سه ویژگی را ندارد. به عنوان مثال ، Binance Smart Chain و Hedera Hashgraph نسبتاً سریع و ایمن هستند اما توسط کنسرسیومی از اعتبار سنجی های دستی انتخاب می شوند و تعداد کمی گره کامل دارند. شبکه لایتنینگ بیت کوین سریع و غیرمتمرکز است اما نشان داده شده است که در برابر حملات مختلف آسیب پذیر است. سرانجام ، خود بیت کوین یا نسخه فعلی Ethereum حداقل از نظر شمارش کامل گره ها بسیار غیرمتمرکز هستند و آنها سال ها بدون بهره برداری های عمده در حال اجرا هستند. با این حال ، به سختی می توان سریع آنها را نامید ، به ویژه در دوره هایی که فعالیت بالایی در معاملات دارند.

چندین سیستم عامل اخیراً راه اندازی شده مانند Solana ، Cardano و Avalanche و همچنین تیم های توسعه دهنده ارتقا Et Ethereum 2.0 ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور