مسائل UX و سواد آموزی بیشترین سرمایه گذاران را از #DeFi دور می کند

عکس پروفایل Adrian Krion Hacker Noon

@adriankrionofspielworksآدریان کریون

استارت آپ بازی Blockchain Spielworks را تأسیس کرد. دارای سابقه علوم کامپیوتر و ریاضیات و علاقه به بازی و DeFi هستید.

ماشین آلات جدید بدون دستورالعمل نحوه استفاده از آن چه ارزشی دارند؟ امور مالی غیرمتمرکز که با علامت اختصاری “DeFi” بیشتر شناخته می شود ، به عنوان ناجی افراد غیر بانکی و ناامید از نظر مالی طراحی شده است. هدف از این کار این بود که بعد از اینکه م institutionsسسات میراثی در سرما از آن خارج شدند ، به دنیا یک جایگزین دیگر برای دسترسی به بازارهای مالی بدهد. اما به نظر می رسد که ما هنوز از آن چشم انداز فاصله داریم.

همانطور که برای هر تازه واردی که به دنبال اعتبار است ، صدق می کند ، نام بازی برای DeFi از نظر تعداد بسیار زیاد است. بدون وجود تعداد کافی سرمایه گذار ، معتبر و خرده فروشی ، DeFi محکوم به شکست است. ارزش کل قفل شده (TVL) دلار آمریکا ، در DeFi ، از اوایل ماه مارس حدود 40 میلیارد دلار است ، پس از نشستن فقط در یک میلیارد کمتر از یک سال پیش – یک شروع امیدوار کننده. اما در مقایسه با بازارهای مرکزی ، 40 میلیارد دلار میکروسکوپ است.

برای اینکه DeFi واقعاً به مکان مورد نظر خود برسد ، توسعه دهندگان و علاقه مندان dApps قطعاً به یک سرمایه گذار خرده فروشی متوسط ​​یا حتی دارنده حساب بانکی برای پیوستن به معاملات نیاز دارند. بدون آنها ، DeFi کوچک باقی خواهد ماند و روند اوایل قرن بیست و یکم باقی خواهد ماند و نه چشم انداز چگونگی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور