سر و کار داشتن با افزونه های Chrome مزاحم و مخرب من

عکس پروفایل نویسنده

@دنیاجکسون موندیا

علاقه مند به ML ، یک متخصص امنیت سایبری.

همانطور که ما از برنامه های افزودنی Chrome و سهولت استفاده از آنها در هنگام وبگردی استفاده می کنیم ، عاقلانه است بدانیم که همه آنها اصیل نیستند.

این برنامه های افزودنی دارای مواردی مانند:

  1. جاسوسی بر روی داده های شما
  2. دسترسی از راه دور
  3. اجرای دستورات با بالا

با این حال ، یک عمل مخرب خاص انجام شده توسط این برنامه های افزودنی وجود دارد که به ویژه آزار دهنده است.

آیا تا به حال Google را باز کرده اید و سپس هنگام جستجو به Yahoo هدایت می شوید؟ این می تواند به دلایل زیادی ایجاد شود. اول ، شما باید بدانید که این یک رفتار طبیعی برای مرورگرها نیست. همچنین این یک مشکل جزئی نیست. بدون اطلاع شما ممکن است بسیاری از اتفاقات در پس زمینه رخ دهد.

من اخیراً پنج افزونه Chrome را که برای استفاده شخصی استفاده می کردم نصب کردم. بعد از مدتی استفاده ، داشتم به یاهو ریدایرکت می کردم. این بسیار آزار دهنده بود. من این مشکل را گوگل کردم (که باز هم من را به یاهو رساند) و دیدم که پاک کردن حافظه پنهان مرورگر مشکل را حل می کند. برخی از وب سایت ها به من توصیه کردند که هزینه نرم افزاری را که به طور خودکار مشکل را شناسایی کرده و آن را برطرف می کند ، پرداخت کنم. این نیز وسوسه انگیز است ، متأسفانه م effectiveثر نیست.

به نظر می رسید راه حل دیگری از طرف خود گوگل به بسیاری از افراد کمک می کند. اگر همین مشکل را دارید ، این می تواند راه حل برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور