در اپیزود این هفته در ساعت بازاریابی ، میزبانان گرگ فین ، مارک سالتارلی و جس بود ، بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را شکستند.
اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.
https://www.youtube.com/watch؟v=rK0UVmzldzk
فکر می کنید گوگل همیشه جواب همه چیز را دارد؟ گاهی اوقات این کاملاً صدق نمی کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گوگل در صدد است تا با س Hال هاب – در جایی که ناشران می توانند محتوای وب سایت خود را برای س unالات بی پاسخ Google ارسال کنند ، این خلا knowledge دانش را پر کند.
جستجوگران می توانند به Google بگویند که س questionال آنها با نتایج جستجوی Google پاسخ داده نشده است ، و به سوال هاب ارسال می شود.
در ابتدا ، گوگل سوال هاب را در هند ، اندونزی و نیجریه راه اندازی کرد ، اما اکنون ناشران و محتواسازان آمریکایی می توانند از این محصول بی نظیر بهره مند شوند!
یوتیوب با تولید 11٪ از کل ویدیوها در Google News ، واقعاً در دنیای رسانه های خبری سر و صدا می کند.
جان Shehata از NewzDash گزارش می دهد ، به طور مقایسه ای ، CNN ، دومین منبع اخبار ویدیوی شایع در Google News ، فقط حدود 2.1٪ از کل ویدیوهای خبری را تشکیل می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
باند بازاریابی ساعت فکر می کند که چرا YouTube خیلی اوقات نمایش داده می شود ، اما یک چیز مطمئناً است – اگر می خواهید رتبه بندی کنید ، YouTube مکان خوبی برای رفتن است!
برداشت این هفته از هفته ناشی می شود کرک ویلیامز، نویسنده “تأملات یک متخصص PPC”. مانند اکثر بازاریاب ها ، او به دلیل عدم تعادل ذاتی Google Ads در مورد به روزرسانی های جدید و هیجان انگیز و حفظ داده هایی که می توانیم در حساب های خود ببینیم ، گیج شده است.
اتوماسیون loss از دست دادن داده ها. لازم نیست بین پشتیبانی از اتوماسیون + تغییرات هیجان انگیز در فناوری بازاریابی و از دست دادن دسترسی به داده های مهم یکی را انتخاب کنیم. این دو مورد می توانند کنار هم قرار بگیرند و کسی که ابراز نگرانی کند: از دست دادن داده ها باعث نمی شود که آنها یک لودیت باشند. #ppcchat
– کرک ویلیامز ? (PCKirk) 6 ژانویه 2021
بعد ، در بخش ICYMI ما ، امی بیشاپ و هریسون جی هپ برخی نکات بصیرت آمیز در مورد اینکه برای تبدیل شدن به یک بازاریاب آزاد تمام وقت نیاز دارید ، به ما بگویید.
دیروز HarrisonJHepp در مورد مراحل اول برای شخصی که قصد دارد به عنوان مستقل FT شرکت کند ، س askedالی پرسید. ما یک کاروان عالی داشتیم. به یاد دارم چند سال پیش نمی دانستم از کجا شروع کنم بنابراین می خواستم برخی یادداشت های سطح بالا را برای هر کس دیگری که ممکن است کنجکاو باشد در اینجا به اشتراک بگذارم # بازاریابی توییتر
– ایمی بیشاپ (@ Hoffman8) 4 ژانویه 2021
سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:
- چه کسی قرار است به عنوان پسر محصول جدید فیس بوک مسئولیت خود را بدست آورد؟
- تربچه در توتوس چه ارتباطی با هوش مصنوعی دارد؟
- همه لایک های صفحه فیس بوک من کجا رفت؟
- چه موقع وضعیت Google Partner به چنین دردسری تبدیل شد؟
- چرا همه گزارشات داده نمی توانند آنقدر پر رنگ باشند؟
- چگونه می توانم اطمینان حاصل کنم که بطری ویسکی به اندازه مناسب تهیه می کنم؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای عضویت در این برنامه (و خبرنامه ما!) به سایت ساعت بازاریابی مراجعه کنید و تمام مقالات ارائه شده در نمایش این هفته را بخوانید!
اعتبار ویژه تصویر: سرو شمالی