دوره های فنی سئو در زمینه میزبانی و خزیدن • Yoast

امروز ما دو دوره اول از سری دوره های فنی سئو را راه اندازی می کنیم: میزبانی و پیکربندی سرور، و Crawlability و Indexability! سئو چیزی فراتر از استفاده از کلمات کلیدی مناسب و نوشتن محتوای عالی است. بدون یک پایه فنی محکم، در خطر از دست دادن مزایای سایر تلاش‌های سئو هستید. ما می دانیم که سئو فنی می تواند ترسناک باشد، بنابراین ما اینجا هستیم تا کمک کنیم!

به دوره های فنی SEO و Yoast SEO Premium دسترسی پیدا کنید!

با خرید Yoast SEO Premium، دریافت می کنید دسترسی به دوره های فنی SEO، کتابخانه کامل آکادمی Yoast SEO و تمام ویژگی های Yoast SEO Premium!

سئوی فنی ستون فقرات سایت شما است

مطمئناً برای رتبه بندی به محتوا نیاز دارید. شما به آن نیاز دارید تا به مردم نشان دهید که متخصصی هستید که می توانید به سوالات آنها پاسخ دهید. و برای توصیف محصولات خود به محتوا نیاز دارید. اما اگر سایت شما بر روی نرم افزار قدیمی اجرا شود که سرعت سایت شما را کند می کند یا حتی آن را خراب می کند، تمام محتوای دنیا کافی نخواهد بود. بنابراین، در اولین دوره آموزشی فنی سئو، میزبانی و پیکربندی سرور (مرتبط برای کاربران وردپرس)، به شما خواهیم گفت که چگونه با انتخاب میزبان مناسب، یک پایه سئو فنی را به درستی بسازید.

و در مورد ظاهر شدن در نتایج جستجو چطور؟ مطمئناً شما می خواهید که افراد سایت شما را در آنجا پیدا کنند. اما، برای اینکه این اتفاق بیفتد، ابتدا باید مطمئن شوید که موتورهای جستجو می توانند سایت شما را بخزند و ایندکس کنند. در دوره دوم، خزیدن و فهرست‌پذیری، به شما نشان خواهیم داد که چگونه مطمئن شوید موتورهای جستجو می‌توانند سایت شما را بخزند.

از دوره ها چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

در اینجا به بررسی کامل مطالب این دو دوره می پردازیم.

SEO فنی: میزبانی و پیکربندی سرور

شرکت های میزبانی زیادی وجود دارد. در این دوره آموزشی، ما به شما کمک می کنیم تا با بیان مواردی که باید به آن توجه کنید، تصمیمی آگاهانه در مورد میزبانی وردپرس خود بگیرید.

درس 1: میزبانی

میزبانی که انتخاب می کنید، قابلیت های سایت شما را تعیین می کند. بنابراین، اگر سایتی دارید که مخاطبان بین المللی زیادی را هدف قرار می دهد، باید اطمینان حاصل کنید که بسته میزبانی می تواند ترافیک را مدیریت کند. در غیر این صورت، ممکن است عملکرد مطلوبی نداشته باشد. در این درس به شما می گوییم که هنگام انتخاب هاست به چه نکاتی توجه کنید.

بخشی از ویدیو در هاستینگ

درس 2: پیکربندی سرور

انواع مختلفی از تنظیمات سرور وجود دارد که می توانید برای سایت خود انتخاب کنید. در این درس، دو مورد پرکاربرد را مورد بحث قرار خواهیم داد: Apache و NGINX. همچنین در مورد PHP، چیستی آن و اینکه چرا باید برای استفاده از آخرین نسخه آن تلاش کنید، صحبت خواهیم کرد.

سئوی فنی: خزیدن و فهرست‌بندی

هنگامی که شروع به انتشار محتوا در سایت خود کردید، باید مطمئن شوید که موتورهای جستجو می توانند آن را پیدا کرده و بخزند. در غیر این صورت نمی توانند آن را در فهرست خود قرار دهند و رتبه بندی کنند. بنابراین، ساختن سایت شما قابل خزیدن، یعنی قابل دسترسی برای موتورهای جستجو، ضروری است. این دوره به شما توضیح می دهد که خزیدن چیست و نکات کاربردی در مورد خزیدن سایت به شما ارائه می دهد.

درس 1: خزیدن و نمایه سازی

در درس اول، یاد خواهید گرفت که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند و چه کارهایی می توانید انجام دهید تا به آنها کمک کنید صفحات شما را با موفقیت بخزند. علاوه بر این، ما در مورد یکی دیگر از جنبه‌های خزیدن که ممکن است درباره آن چیزی نشنیده باشید، به شما خواهیم گفت، یعنی تأثیر آن بر محیط.

بخشی از ویدیو در بهینه سازی خزیدن

درس 2: نقشه های سایت XML

نقشه های سایت XML لیستی از مهم ترین URL های سایت شما هستند که به موتورهای جستجو کمک می کنند تا سایت شما را به طور موثرتر بخزند. این درس نحوه عملکرد نقشه های سایت XML در وردپرس و Shopify را توضیح می دهد.

درس 3: بررسی قابلیت نمایه سازی

کنسول جستجوی گوگل ابزار وبمستر گوگل است که از جمله موارد دیگر، به شما امکان می دهد نقشه سایت XML خود را ارسال کنید و ردیابی کنید که آیا URL های شما در حال خزیدن و فهرست بندی هستند. ما در این درس به شما نشان خواهیم داد که چگونه کار می کند.

درس 4: چگونه خزنده ها را مسدود کنیم

گاهی اوقات، ممکن است بخواهید به موتورهای جستجو بگویید که مجاز به انجام چه کاری در سایت شما هستند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید صفحات خاصی یا کل سایت خود را از نتایج جستجو پنهان کنید. در این درس، توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید این کار را به روش صحیح انجام دهید!

درس 5: بهینه سازی خزیدن با Yoast SEO Premium

Yoast SEO Premium می تواند به شما در یافتن و فهرست بندی سایت خود کمک کند. در این درس، در مورد IndexNow، پروتکل ایجاد شده توسط Bing، Yandex و Seznam به شما خواهیم گفت. این به شما امکان می دهد هر زمان که محتوای جدید یا به روز شده ای در سایت شما وجود دارد به طور خودکار به این سه موتور جستجو اطلاع دهید تا بتوانند محتوا را بخزند و فهرست کنند. در Yoast SEO Premium، این ویژگی به طور خودکار کار می کند، بنابراین شما مجبور به انجام کاری نخواهید بود.

دوره ها چگونه تنظیم می شوند؟

این دوره ها شما را از طریق تئوری و عمل با فیلم ها، خواندن پیشنهادی، آزمون ها و تکالیف راهنمایی می کنند. پس از اتمام هر یک از آنها، یک گواهی Yoast جداگانه و یک نشان برای هر یک از آنها دریافت خواهید کرد.

نحوه دسترسی به دوره ها

دوره ها هستند آنلاین و بر حسب تقاضا، بنابراین شما می توانید آنها را با سرعت خود ببرید. برای دسترسی به دوره ها، باید Yoast SEO Premium را خریداری کنید. با انجام این کار، دسترسی نامحدودی به تمام دوره های آکادمی Yoast SEO دریافت می کنید. به‌علاوه، قفل تمام ویژگی‌های افزونه، مانند مدیر تغییر مسیر، تنظیمات خزیدن، تجزیه و تحلیل محتوای پیشرفته و ابزار پیوند داخلی را باز می‌کنید.

Shopify یک پلتفرم خود میزبان است. بنابراین، محتوای دوره میزبانی و پیکربندی سرور نامربوط است و بنابراین برای کاربران Shopify در دسترس نیست.

دوره خزیدن و نمایه‌سازی به‌صورت درخواستی در دسترس است، بنابراین می‌توانید با سرعت خود آن را طی کنید. در Shopify، با خرید Yoast SEO برای Shopify، به دوره آنلاین دسترسی پیدا می کنید.

این دو دوره اول از یک سری جایگزینی برای دوره قدیمی سئو فنی ما هستند که ممکن است با آنها آشنا باشید. برای دنبال کردن مطالب آموزشی فنی سئو، منتظر باشید!

به دوره های فنی SEO و Yoast SEO Premium دسترسی پیدا کنید!

با خرید Yoast SEO Premium، دریافت می کنید دسترسی به دوره های فنی SEO، کتابخانه کامل آکادمی Yoast SEO و تمام ویژگی های Yoast SEO Premium!

wor

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور