با نیازهای اندازه گیری شما در حال تکامل است
برای کمک به همگام شدن با تغییرات صنعت، راهحلهای برچسبگذاری خود را با Google Tag Manager، یک سیستم مدیریت برچسب سازمانی، و برچسب سایت جهانی (gtag.js) متمرکز کردهایم، که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد دادههای رویداد را به Google Analytics، Google Ads ارسال کنند. و پلتفرم بازاریابی گوگل. اما ما از شما شنیدهایم که تگ کردن همچنان دست و پا گیر است.
امروز، ما تجربه برچسبگذاری را با تگ جدید Google بیشتر بهبود میدهیم – یک برچسب منفرد و قابل استفاده مجدد که بر روی پیادهسازیهای gtag.js موجود شما ساخته شده است که به شما کمک میکند با اطمینان تأثیر را اندازهگیری کنید و اعتماد کاربر را حفظ کنید. از امروز شروع میشود و در هفته آینده عرضه میشود، تگ Google قابلیتهای جدیدی را باز میکند تا به شما کمک کند کارهای بیشتری انجام دهید، کیفیت دادهها را بهبود ببخشید و ویژگیهای جدید را بدون نیاز به کد بیشتر بپذیرید. همانطور که قبلاً در مورد برچسب سایت جهانی توصیه کرده بودیم، تگ Google باید در تمام صفحات وب سایت شما نصب شود.
برای مشتریانی که از Google Tag Manager استفاده می کنند، امروز هیچ تغییری در تنظیمات خود تجربه نخواهید کرد. اما، منتظر بهروزرسانیهای بعدی در مورد مسیرهای یکپارچهسازی و ارتقای بیشتر بین تگ Google و Google Tag Manager باشید.