در تلاش های ما برای کاهش 100 میلیون دلاری زباله های ابر در سال 2021 به ما بپیوندید

عکس پروفایل نویسنده

@طوفانStormForge

تست عملکرد و بهینه سازی برنامه Kubernetes.

ما به اندازه کافی در مورد تأثیرات محیطی ابر مورد توجه قرار نگرفته ایم. مصرف و هزینه ابر در حال افزایش است زیرا شرکتهای بیشتری در زیرساختهای مهم سرمایه گذاری می کنند که تحول دیجیتال را ایجاد می کند و از بخشهای اصلی کسب و کار پشتیبانی می کند.

اما مبارزه با تغییرات اقلیمی هرگز مهمتر از امروز نبوده است ، به همین دلیل ما وظیفه داریم یکی از بزرگترین چالشها و بیشترین مشارکت کنندگان آن را برطرف کنیم.

در یک دوره نسبتاً کوتاه مدت ، مراکز داده با انتشار تقریباً 100 میلیون تن CO2 در جو (بیشتر از کل صنعت هواپیمایی) به یکی از بزرگترین طرف های آلوده به کربن در سال تبدیل شدند. تقریباً نیمی از هزینه راه اندازی یک مرکز داده مصرف برق است و مراکز داده در مجموع تقریباً 3٪ از کل انرژی مصرفی جهان را تشکیل می دهند.

در سال 2019 ، ضایعات ابر منجر به ضرر بیش از 14 میلیارد دلار در تجارت شد. فقط در سال گذشته ، شرکت ها بیش از 17 میلیارد دلار در هزینه های ابری خود را صرف منابع بیکار کردند. بسیاری از سازمان ها دریافتند که 40٪ از هزینه های ابری آنها در زیرساخت های بیش از حد تأمین شده و بلااستفاده هدر می رود و 49٪ شرکت ها کمتر از 30٪ CPU و حافظه درخواستی خود را استفاده می کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور