تفاوت بین برنامه های وب و وب سایت ها توضیح داده شده است

عکس پروفایل Andrey Onopriyenko Hacker Noon

@andreyonopriyenkoآندری اونوپریینکو

مدیر ارشد فناوری در KeyUA. نزدیک به 12 سال در صنعت IT کار می کند

تاریخچه تولید وب سایت در مقابل توسعه برنامه های وب در سال 1995 آغاز شد. از آن زمان ، اهداف کسب و کار و رویکردهای اجرای آن به طور قابل توجهی تغییر کرده است. در این مقاله ، ما در مورد اینکه کدام مدل بهترین نیازهای تجاری را برآورده می کند صحبت خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که هنگام انتخاب چه معیارهایی باید در نظر گرفته شود.

برنامه وب در مقابل وب سایت: تفاوت چیست؟

در نگاه اول ، برای کاربران دشوار است که برنامه های وب را از وب سایت ها تشخیص دهند ، زیرا آنها دارای ناوبری ، طراحی مشابه هستند و همچنین هر دو پاسخگوی تلفن همراه هستند. با این وجود ، تفاوت قابل توجهی است و بیشتر در جهت تأمین نیاز مشاغل در اندازه های مختلف است. بنابراین ، بیایید دو مفهوم اصلی را با هم مقایسه کنیم.

وب سایت چیست؟

همه وب سایت ها از طریق مرورگرها قابل دسترسی هستند و آماری هستند ، به این معنی که محتوای آنها به صورت پویا به روز نمی شود. هدف اصلی وب سایت ارائه اطلاعات به کاربر ، از جمله متن ، عکس ، فیلم و غیره است. در بیشتر موارد ، کاربر با وب سایت ها ارتباط برقرار نمی کند. تنها کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که یک ایمیل ارسال کنند تا در خبرنامه مشترک شوند یا از یک جعبه جستجو استفاده کنند. نمونه های متداول اینگونه وب سایت ها وبلاگ ها ، پورتال های خبری ، سایت های هواشناسی و غیره است. برخی از وب سایت ها صرفاً برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور