تجزیه و تحلیل پیش بینی و شخصی سازی بیمار

عکس پروفایل Peter Jobes Hacker Noon

@پیتر جابزپیتر جابز

پیتر جابز نویسنده فناوری و بلاکچین است. ویژه در VentureBeat.

طی سال گذشته ، صنعت مراقبت های بهداشتی دوره قابل توجهی از چالش ها و تغییرات را پشت سر گذاشته است. در خط مقدم این چشم انداز دشوار ، تلاش ها و تعهدات باورنکردنی نشان داده شده توسط افرادی که با تأثیر همه گیر COVID-19 برخورد کرده اند و پیشرفت های چشمگیر فناوری که به تغییر روش مراقبت از بیماران کمک کرده است.

استفاده بیشتر از فناوری برای کاهش تماس رو در رو و مدیریت تقاضا یکی از پیشرفت های کلیدی سال 2020 بوده است. این شامل افزایش استفاده از فناوری قبلی و سیستم عامل هایی مانند مشاوره تلفنی و ویدیویی بیشتر در مراقبت های اولیه و ثانویه استفاده گسترده تر از دستگاه ها و برنامه ها برای کار از راه دور ، توسعه بخش های مجازی ، افزایش استفاده از خدمات تجویز الکترونیکی و استفاده گسترده از وب سایت های مراقبت های بهداشتی و خدمات اطلاعاتی.

با این حال ، همه گیری همچنین باعث شده است که ما به فناوری ها و سیستم عامل های پیشرفته تری روی بیاوریم ، مانند استفاده از قرارهای ملاقات و دسترسی به سوابق بیمار از طریق برنامه ها ، ارائه نرم افزار کنفرانس ویدیویی برای امکان کار و همکاری از راه دور ، با پشتیبانی حرفه ای تر از حرفه ای برای تصمیم گیری بالینی و استفاده از هوش مصنوعی محور – سایپرز ، باشگاه دانش

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور