تجزیه و تحلیل زبان فراگیر جدید — در بتا • Yoast

زبان غیر فراگیر افراد را بر اساس باورها، جنسیت، جنسیت یا سلامتی حذف می کند، در حالی که زبان فراگیر از جایگزین های بهتری برای کلماتی استفاده می کند که ممکن است افراد مضر بدانند. فراگیر کردن محتوای خود به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. اما در حین نوشتن، به طرز شگفت انگیزی آسان است که افراد را با استفاده تصادفی از کلمات اشتباه حذف کنید. از آنجایی که زبان فراگیر روز به روز اهمیت بیشتری می یابد، ما در حال راه اندازی یک تجزیه و تحلیل زبان فراگیر جدید در Yoast SEO Premium 19.2 هستیم.

چگونه زبان فراگیر به سئو کمک می کند؟

اگر می خواهید صفحات شما پیدا شوند، باید از زبانی که مخاطبان شما برای جستجو استفاده می کنند استفاده کنید. پس با تکامل زبان و جامعه، نوشتار و محتوای شما نیز باید تکامل یابد. احتمالاً همچنین نمی‌خواهید افرادی را که ممکن است با محتوای شما ارتباط برقرار کنند، تبدیل کنند، خرید کنند، به آن پیوند دهند یا به اشتراک بگذارند، بیگانه یا توهین کنید!

اما زبان فراگیر چیست؟ طبق ویکی پدیا،

«زبان فراگیر از عباراتی که در نظر گرفته می‌شوند بیانگر یا متضمن ایده‌هایی هستند که جنسیت‌گرایانه، نژادپرستانه، یا به‌طور دیگری مغرضانه، تعصب‌آمیز، یا تحقیرکننده گروه خاصی از مردم (و گاهی اوقات حیوانات نیز هستند) اجتناب می‌کند. هدف زبان فراگیر تولید محتوایی است که برای گسترده ترین مخاطبان ممکن در دسترس و معتبر باشد. اینکه زبان فراگیر واقعاً چگونه به نظر می رسد، بر اساس استانداردهای آموزش، مذهب و انتشارات متفاوت است.

با تجزیه و تحلیل زبان فراگیر جدید در Yoast SEO Premium، ما به شما این امکان را می‌دهیم که مخاطبان بیشتری را جذب کنید و خطر بیگانگی افراد از محتوای خود را کاهش دهید. ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا با تبلیغ محتوایی که باعث می‌شود همه بدون در نظر گرفتن هویت‌های متنوع‌شان احساس مشارکت و شناسایی کنند، وب را به مکانی بهتر تبدیل کنید.

تجزیه و تحلیل زبان فراگیر انتخابی است، بنابراین به طور پیش فرض فعال نمی شود. این انتخاب شماست که از آن برای نوشتن محتوای فراگیر برای مخاطبان خود استفاده کنید. می توانید آن را با رفتن به Yoast SEO > General > Features فعال کنید و تجزیه و تحلیل زبان فراگیر را تغییر دهید. بر.

همچنین خوب است به خاطر داشته باشید که در صورت عدم استفاده از این ویژگی جدید، سایر تحلیل‌ها تغییر نمی‌کنند. همچنین، ما در حال انتشار آن هستیم بتا، اما این به این دلیل نیست که این ویژگی انجام نشده است – زیرا انجام شده است – بلکه به این دلیل است که ما می خواهیم بازخورد شما آن را حتی بهتر کند! اگر هنوز Yoast SEO Premium را ندارید، ممکن است اکنون زمان خوبی برای دریافت آن باشد.

تجزیه و تحلیل زبان فراگیر را در Yoast SEO > General > Features فعال کنید

مراقب فراگیر بودن زبان خود باشید

اینکه چه چیزی فراگیر است و چه چیزی نمی تواند به عنوان یک نویسنده سخت باشد. به خصوص زمانی که جزئی از یک اقلیت نیستید، سخت است که در مسیر باقی بمانید تا همه را راضی نگه دارید. زبان غیر فراگیر گسترده است و از جنسیت به نژاد و از سن تا سلامت جسمی و روانی متغیر است.

از آنجایی که سال‌ها به شما توصیه‌های نوشتن می‌دهیم، برای ما منطقی بود که عمیق‌تر در این موضوع غوطه ور شویم تا به شما کمک کنیم بفهمید چه چیزی بنویسید تا محتوای خود را شامل شود.

تیم زبان شناسان ما از تخصص زبان فراگیر ماکسول هوپ از دانشگاه دلاور برای توسعه این ویژگی استفاده کردند. آنها با هم به طور گسترده در مورد این موضوع تحقیق کردند و لیست گسترده ای از اصطلاحات غیرشامل و جایگزین های فراگیر برای آن ها ایجاد کردند. ما یک تجزیه و تحلیل هوشمندانه انجام دادیم که نحوه استفاده شما از اصطلاحات را در نظر می گیرد. این شما را با استفاده از زبان فراگیر و سیگنال هایی راهنمایی می کند که ممکن است از کلمات غیرشامل استفاده کرده باشید.

به عنوان مثال، هنگام صحبت در مورد obese مردم، شاید بهتر باشد از اصطلاحاتی مانند has/have a higher weight; higher-weight person/people; person/people in higher weight body/bodies; heavier person/people. یا وقتی می خواهید با کسی تماس بگیرید retarded در نوشته شما، جایگزین های فراگیر خواهد بود uninformed, ignorant, foolish, irrational, or insensible.

البته، ما چیزهایی را که به دنبال آن هستیم به طور عمیق در اسناد کمکی خود در مورد زبان فراگیر شرح داده ایم:

تجزیه و تحلیل زبان فراگیر است فقط در حال حاضر برای زبان انگلیسی موجود است. ما تقریباً 200 اصطلاح در پایگاه داده خود داریم و به طور فعال در حال نگهداری و گسترش آن لیست هستیم. اگر بازخوردی در مورد لیست یا عملکرد ارزیابی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید!

نمونه ای از بازخوردی که ممکن است با استفاده از ارزیابی زبان فراگیر در Yoast SEO Premium دریافت کنید

تجزیه و تحلیل زبان فراگیر در بتا است

ما در حال راه‌اندازی تجزیه و تحلیل زبان فراگیر در بتا هستیم و آن را به طور پیش‌فرض فعال نمی‌کنیم. اگر می خواهید آن را امتحان کنید، به تنظیمات Yoast SEO بروید و ویژگی جدید را فعال کنید. از آنجایی که این ویژگی در نسخه بتا است، ما فعالانه در حال بهبود آن هستیم و به نظرات شما در مورد نحوه استفاده حداکثری از این ویژگی جدید گوش می دهیم.

مثل همیشه، به‌روزرسانی بیشتر از یک ویژگی جدید وجود دارد. در Yoast SEO 19.6، ما همچنین بسیاری از اشکالات را رفع کرده ایم و عملکرد را بهبود بخشیده ایم. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به روز رسانی عملکرد قابل توجه در Yoast SEO 19.6

ما کاربرانی داریم که سایت‌هایی در اشکال و اندازه‌های مختلف دارند – از سایت‌هایی با تنها چند صفحه گرفته تا سایت‌های بزرگ با مقدار زیادی کد سفارشی و طبقه‌بندی بزرگ. معمولاً کارایی یک سایت کوچک کار سختی نیست، اما زمانی که سایت شما پیچیده‌تر می‌شود، سخت‌تر است.

همین امر در مورد Yoast SEO نیز صدق می کند. گاهی اوقات، عملکرد پلاگین هنگام مواجهه با شرایط شدید آسیب می بیند. در Yoast SEO 19.6، دو مشکل را برطرف کردیم که مانع از عملکرد خوب افزونه در سایت‌هایی با تنظیمات خاص و طبقه‌بندی بزرگ می‌شد.

یکی از مسائل مربوط به عملکرد پیشنهادات پیوند در شرایط خاص. در برخی از سایت‌ها، بارگیری و مسدود شدن سرورها برای این درخواست‌ها زمان می‌برد. مدتی طول کشید، اما ما اکنون این مشکل را برطرف کرده ایم.

موضوع دیگر مربوط به عملکرد فیلدهای Yoast SEO در ویرایشگر است. این یک مشکل عملکرد در توضیحات متا، عنوان SEO و ویرایشگرهای فیلد متای اجتماعی را برطرف می کند، که ممکن است هنگام استفاده از مقادیر زیادی از فیلدهای سفارشی رخ دهد.

هر دو راه حل باید باعث شود Yoast SEO در موقعیت های پیچیده تر عمل کند.

به روز رسانی در حال حاضر!

Yoast SEO 19.6 و Premium 19.2 امروز منتشر شدند. در این نسخه‌ها، یک ارزیابی زبان فراگیر کاملاً جدید در نسخه بتا و بهبود عملکرد قابل توجهی برای وب‌سایت‌های پیچیده‌تر معرفی کرده‌ایم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور