به‌روزرسانی‌های Google Bard شامل ریاضیات جدید، ویژگی‌های تجسم داده می‌شود

آخرین به‌روزرسانی Google برای Bard، با ویژگی‌های ریاضی و تجسم داده‌های جدید، پیشرفت قابل‌توجهی را در ایجاد فناوری‌های پیشرفته برای کاربران جوان نشان می‌دهد.

این گسترش ویژگی‌های هوش مصنوعی می‌تواند تجربیات آموزشی را غنی کند و از جوانان در مراحل حیاتی زندگی حمایت کند.

گوگل دسترسی به Bard را برای نوجوانان گسترش می دهد

گسترش اخیر Bard شامل تمرکز بر روی کاربران نوجوان انگلیسی زبان است، با این که Google برای تجربه کاربری ایمن‌تر و سودمندتر، محافظ‌های مناسب سن را معرفی کرده است.

گوگل امیدوار است که آخرین به روز رسانی Bard به یادگیری و ارائه الهام کمک کند.

بارد همچنین می تواند یک راهنمای گام به گام برای حل مسائل ریاضی ارائه دهد. پاسخ‌ها فراتر از ارائه پاسخ هستند و هدفشان تعمیق درک مفاهیم ریاضی است.

نوجوانان می توانند از آن برای پیمایش مسائل پیچیده و تحکیم پایه های ریاضی خود استفاده کنند.

تجسم داده ها با Bard

یکی دیگر از موارد افزوده قابل توجه، قابلیت تجسم داده های Bard است که به کاربران امکان می دهد نمودارهای آموزنده ای از داده های خود یا داده های تولید شده در طول تعامل با هوش مصنوعی ایجاد کنند.

رتبه بندی هوش مصنوعی برای ایمنی نوجوانان

اتفاقاً Common Sense Media اولین سیستم رتبه‌بندی هوش مصنوعی خود را امروز نیز معرفی کرد.

این سیستم محصولات هوش مصنوعی را در استفاده اخلاقی، شفافیت و ایمنی ارزیابی می کند و مانند یک “برچسب تغذیه” برای هوش مصنوعی، به ویژه برای جوانان مفید عمل می کند.

در اولین گزارش آن رتبه بندی محصولات هوش مصنوعی مولد مورد استفاده نوجوانان از جمله ChatGPT و DALL·E OpenAI، My AI Snapchat و Google Bard گنجانده شده است.

Google Bard برای نوجوانان چقدر ایمن است؟

بررسی توسط Common Sense Media، نقاط قوت بارد را در برنامه‌های خلاقانه، که برای تولید داستان و افزایش خلاقیت در داستان‌گویی، به‌ویژه برای بازاریاب‌ها ایده‌آل هستند، تأیید می‌کند.

همچنین محدودیت سنی 18 ساله قبلی گوگل و شفافیت در مورد جنبه های فنی بارد را ستود و اهمیت درک و استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی در بازاریابی را برجسته کرد.

با این حال، نگرانی‌های بارد شامل پتانسیل آن برای تداوم تعصبات و اطلاعات نادرست ناشی از داده‌های آموزشی مبتنی بر اینترنت است.

بارد سه ستاره دریافت کرد – همان ChatGPT و بیشتر از DALL·E و My AI. زمانی که محصول هوش مصنوعی گوگل دوباره با کاربران نوجوان ارزیابی شود، رتبه ممکن است تغییر کند.

سیستم رتبه بندی ai برای ایمنیاسکرین شات از Common Sense Media، نوامبر 2023

ملاحظات برای بازاریابی

Google Bard با ویژگی‌های جدید خود می‌تواند نحوه تعامل نوجوانان با فناوری برای یادگیری و توسعه شخصی را تغییر دهد.

در مورد بازاریابان، سیستم جدید رتبه‌بندی هوش مصنوعی یادآور این است که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی باید با شیوه‌های بازاریابی اخلاقی همسو باشد. برای کسانی که برنامه‌ها و محصولات هوش مصنوعی را روی پلتفرم‌هایی توسعه می‌دهند که کاربران جوان‌تر می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند، یادآوری مهمی است که همیشه شیوه‌های هوش مصنوعی مسئولانه را در نظر بگیرند.


تصویر ویژه: Thaspol Sangsee/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور