بهترین گزینه برای RTMP: مهاجرت WebRTC

عکس پروفایل نویسنده

@hamitdemirسرور رسانه مورچه

Ant Media بستر های نرم افزاری قابل جابجایی و سازگار مبتنی بر WebRTC را برای برنامه Ultra Low Latency Streaming Video Streaming فراهم می کند.

با اعلام توقف پشتیبانی Adobe از Flash ، مردم شروع به جستجوی راه حل جایگزین RTMP کردند. با کوچک شدن زمان ، مسئله انتقال به کدام راه حل از RTMP اهمیت پیدا کرده است. کارشناسان اکیداً RTMP را به عنوان پاسخ به انتقال WebRTC توصیه می کنند.

Flash و RTMP در حال مرگ هستند

تیم ارتباطات Adobe در سال 2017 اعلامیه ای اعلام کرد.

“با توجه به این پیشرفت ، و با همکاری چندین شریک فناوری ما – از جمله اپل ، فیس بوک ، گوگل ، مایکروسافت و موزیلا – Adobe در حال برنامه ریزی برای پایان عمر Flash است. به طور خاص ، ما به روزرسانی و توزیع Flash Player را در پایان سال 2020 متوقف خواهیم کرد و سازندگان محتوا را تشویق می کنیم که هر محتوای Flash موجود را به این قالب های جدید باز منتقل کنند.

تیم ارتباطات Adobe

25 جولای 2017

بنابراین با متوقف شدن سال 2020 ، زندگی Flash Player و همچنین RTMP متوقف می شود. Adobe بروزرسانی و توزیع Flash Player را متوقف می کند.

برای مدتی ، بسیاری از برنامه های جریان ویدئو Flash با راه حل های HTML5 مانند HTTP Live Streaming (HLS) و DASH (بیشتر آنها فقط در 5 سال گذشته که مرورگرهای HTML5 سرانجام منبع رسانه و … را جایگزین کرده اند ، جایگزین شده اند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور