بلاکچین در تجارت الکترونیکی – در اینجا نحوه تحولات در سال 2021 آورده شده است

تصویر
Buying.com عکس پروفایل هکر نون

@خریدارخریدن دات کام

تدارکات تأمین پیشرفته ، در تلاش برای تحویل 2 ساعته تضمینی در سراسر جهان.

سالهاست که کارشناسان فناوری اصرار دارند که این بلاکچین انقلابی در تجارت جهانی ایجاد خواهد کرد. و از برخی جهات نیز داشته است.

نام های بزرگی مانند Walmart بلاکچین را در عملیات زنجیره تامین خود ادغام کرده اند. بانک های بزرگ این فناوری را یکی پس از دیگری به کار گرفتند. و حتی برخی از دولت ها وارد عمل شدند و بلاکچین را برای افزایش شفافیت و کارایی به کار گرفتند.

اما بسیاری از راه های استفاده از آن تاکنون واقعاً انقلابی نیست. در بهترین حالت ، بلاکچین در روند کارهایی که قبلاً وجود داشته است ، نقش حمایتی دارد. با این حال ، یک صنعت وجود دارد که به نظر می رسد در حال تغییر است: تجارت الکترونیکی.

در حال حاضر ، بلاکچین در فضای تجارت الکترونیکی سر و صدای زیادی ایجاد می کند ، روش های جدیدی را برای انجام کارها و ایجاد اخلال در وضعیت موجود امکان پذیر می کند. در اینجا سه ​​مثال خاص از آن در عمل آورده شده است.

حل مشکل تحویل آخرین مایل و موارد دیگر

یکی از بزرگترین مشکلاتی که همیشه در صنعت تجارت الکترونیکی گریبان گیر آن شده است ، چگونگی مدیریت تحویل آخرین مایل محصولات است. در کشورهای پیشرفته ، این شامل ترکیبی از شرکتهای مخابراتی مانند UPS ، FedEx و خدمات پستی محلی است.

اما حتی آن ها نیز محدودیت هایی دارند. به همین دلیل آمازون میلیاردها میلیارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور