چگونه تراشه های کارت هوشمند NFC مدیریت کلید امن را در راه حل های Blockchain بهبود می بخشند

تصویر
عکس پروفایل Lisk Hacker Noon

@لیسکخطر

ما توسعه دهندگان را با یک کیت توسعه نرم افزار برای برنامه های بلاکچین نوشته شده در JavaScript توانمند می کنیم.

یک چالش اساسی در بسیاری از راه حل های بلاکچین ، اتصال ایمن بازیگران یا اشیا physical فیزیکی به نمایش دیجیتالی آنها در بلاکچین است. برخی از نمونه های بارز ، راه حل های زنجیره تأمین و ضد جعل جعل و تقلب است ، جایی که اطلاعات دیجیتالی مربوط به تولید ، منشا origin ، زنجیره حضانت یا شرایط حمل و نقل به طور غیرقابل تغییر در بلاکچین تأمین می شود.

در اکثر راه حل ها ، جفت کلیدهای عمومی / خصوصی نشان دهنده بازیگران ، ماشین ها یا کالاهای دیجیتال و فیزیکی از راه دور در پس زمینه سرورهای از راه دور یا ابر مدیریت می شوند. از آنجا که مالکیت ، شناسایی و اعتماد به راه حل های بلاکچین از طریق کنترل کلیدهای خصوصی منتقل می شود ، سیستم های مدیریت کلید از راه دور یک امر گران و پر زحمت هستند و در بدترین حالت یک خطر جدی امنیتی دارند. بنابراین ، نزدیک کردن روند مدیریت کلید به اشیا key مورد علاقه نه تنها موجب صرفه جویی در منابع ارزشمند می شود. این یک لایه قابل توجه اعتماد به راه حل اضافه می کند.

در این مقاله ، ما توضیح می دهیم که چگونه می توان از تراشه های کارت هوشمند NFC با ظرفیت بلاکچین برای مدیریت کلید بیشتر ایمن در راه حل های بلاکچین و به طور خاص در راه حل های ساخته شده با Lisk SDK و JavaScript استفاده کرد.

در مرحله اول ، ما به طور خلاصه فن آوری را شرح می دهیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور