برده داری یک نماد: بریتنی اسپیرز برای آزادی آزاد شد

تصویر
عکس پروفایل ظهر Akasha Rose Hacker ظهر

@آکاشاآکاشا رز

تمرکززدایی و نوآوری حداکثر. Slogging مدیر جامعه. CMO مجازی

داستان بریتنی اسپیرز یک افسانه مدرن است که به یک وحشت تبدیل شده است. بریتنی موسیقی خود را دوست دارد یا از آن متنفر است ، در تکامل صنعت موسیقی پاپ جهانی که ما آن را می شناسیم ، کمک کرد.

با دنباله دار کردن مارک شخصی خود از شیرین ترش و شیرین دختر ، وی توسط سمیت دستگاهی که برای ساخت آن عرق کرده بود ، به لبه منتقل شد. به جای اینکه از او حمایت کند تا آن طرف شب طولانی تاریکش باشد ، او برای همیشه در آنجا بسته شد ، در حالی که توسط افرادی که بیش از همه از شهرت او بهره مند شده بودند ، مجبور شد برای شام خود آواز بخواند.

بریتنی اسپیرز هنوز در برج خود حبس شده است ، از غروب تا طلوع فجر پادشاهی می چرخد ​​، مجبور به استفاده از آی یو دی ، اجرای برنامه می شود و دیدن فرزندانش ، ازدواج با همسر خود یا صحبت با رسانه ها در مورد زندگی خود را محدود می کند.

این موضوع Slogging توسط Akasha Rose ، Amy Tom ، Justin Roberti ، Linh Smooke و Laura W در کانال رسمی # Slogging رخ داده است و برای خوانایی ویرایش شده است.

من از چند سال پیش که این موضوع را شنیدم نسبت به محافظه کاری بریتنی اسپیرز احساس خشم و عصبانیت کردم. خانواده وی حق ندارند از حق امتیاز وی یا با تقاضای اجرای وی درآمد کسب کنند. آنها دیدن فرزندان او را وسیله ای برای کنترل او قرار داده اند که بی رحمانه و غیرانسانی است ….