بازاندیشی تبلیغات دیجیتال در دنیای کاربر اول

تصویر
عکس پروفایل SachinAag Hacker Noon

@هکرمنساچین آگ

دانشمند داده حرفه ای ، همه چیز فن آوری توسط علاقه است

جورج اورول پیر آن را عقب گرفت. برادر بزرگ تماشا نمی کند. او در حال آواز و رقص است. او دارد خرگوشها را از یک کلاه بیرون می کشد. برادر بزرگ مشغول نگه داشتن توجه شما هر لحظه از خواب بیدار است. او اطمینان می دهد که همیشه حواس شما را پرت می کند. او مطمئن می شود که کاملاً جذب شما شده اید. او مطمئن می شود که تخیل شما پژمرده شده است. تا زمانی که به اندازه پیوست شما مفید نباشد. او اطمینان می دهد که توجه شما همیشه پر باشد. و این تغذیه ، بدتر از تماشا شدن است. با توجه به اینکه دنیا همیشه شما را پر می کند ، هیچ کس نگران آنچه در ذهن شماست نیست. با تخریب تخیل همه ، هیچ کس تهدیدی برای جهان نخواهد بود. – چاک پالانیوک

تبلیغات دیجیتال شکسته است

گوگل و فیس بوک بیشترین درآمد خود را از طریق تبلیغات کسب می کنند. با این حال ، در آغاز ، هر دو شرکت از ایده نمایش تبلیغات متنفر بودند. در حقیقت ، بنیانگذاران Google در این مورد کاملاً واضح بودند: “ما انتظار داریم موتورهای جستجوگر تبلیغاتی ذاتاً نسبت به تبلیغ کنندگان و به دور از نیازهای مصرف کنندگان مغرضانه عمل کنند.”

تصویر

تمام داده های جمع آوری شده برای بهبود محصول استفاده می شود

Google برای بهبود نتایج جستجوی خود ، داده های کاربر را جمع آوری می کند. هرچه افراد بیشتر از جستجو استفاده کنند ، جستجوی بهتر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور