استفاده از لایحه GI برای آموزش فنی: آنچه باید بدانید

اگر می دانید چگونه از صورتحساب GI خود استفاده کنید، می تواند هزینه تحصیل، گواهینامه ها یا آزمون های شما را بپردازد و شما را وارد حوزه فناوری کند. آیا می دانید برای استفاده حداکثری از آن چه باید بکنید؟

استفاده از صورتحساب GI برای انتقال به یک شغل فنی

صادقانه بگویم، به ندرت زمان بهتری برای ورود به حوزه فناوری وجود دارد. به عنوان مثال، تحلیلگران امنیت اطلاعات چشم انداز شغلی 32 درصد رشد می کند از سال 2022 تا 2032 – یکی از سریع ترین نرخ های رشد در بین تمام حرفه ها.

بسیاری از صنایع مجاور نیز کم کار هستند و به دنبال کمک هستند. در حال حاضر، نرخ بیکاری امنیت سایبری از آن زمان به صفر درصد رسیده است بیش از 3.4 میلیون فرصت شغلی وجود داشته باشد. در پاسخ، تن ها از کارفرمایان انتظارات و نیازهای شغلی خود را کاهش می دهند.

با این حال بهتر است، شما احتمالاً بسیار بیشتر از آنچه اکنون هستید، درآمد خواهید داشت. را متوسط ​​​​کارگر فناوری 100615 دلار درآمد داشت در سال 2022، با غرامت از 56000 دلار در قیمت پایین تا 161400 دلار در سطح بالا. بسته به رتبه شما، احتمالاً افزایش زیادی است.

لایحه GI به شما فرصتی عالی برای دنبال کردن شغلی در فناوری می دهد زیرا تقریباً برای هر چیزی که نیاز دارید می پردازد. چه بخواهید وارد امنیت سایبری، توسعه نرم افزار، مهندسی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات شوید، گزینه های زیادی دارید.

کدام برنامه های آموزشی تحت پوشش قرار می گیرند؟

مطابق با…

Source link