آیا بلاک چین های جایگزین می توانند بازار DeFi را نجات دهند؟

عکس پروفایل Kirill Hacker Noon

@ks.shilovکریل

توسعه دهنده و نویسنده علاقه مند به بلاکچین. تلگرام من: ksshilov

زنجیره بلوکی برای امور مالی غیرمتمرکز هنوز Ethereum (ETH) است. این مزیت بزرگ این است که اولین محرک است ، بنابراین بسیاری از سرمایه گذاران در حال حاضر از ETH و موارد استفاده از آن آگاه هستند. توکن های ETH همچنین در بونزا توکن سال 2017 و 2018 نقش داشتند و اکنون در نقش جدید خود به عنوان ستون فقرات بازار DeFi دوباره فعال می شوند.

بازار DeFi با جهش رشد کرده و ارزش قفل شده را در 12 ماه گذشته بیش از 50 برابر افزایش داده است. این بازار اما یک نهاد واحد نیست بلکه ساختاری شل از پروژه های بهم پیوسته از جمله اعطای وام ، معاملات الگوریتمی و تولید محصول است. پروژه هایی مانند Maker و Compound به عنوان رهبران بازار وام ظاهر شدند. صرافی Uniswap قطب اصلی ساخت بازار خودکار است. پروژه های تولید محصول هنوز برای یک رهبر مشخص در رقابت هستند ، اما ارزش مجموعه توکن ها به بیش از 19 میلیارد دلار رسیده است.

این دقیقاً مقیاس و رشد سریع پروژه های غیرمتمرکز مبتنی بر رمز است که به هیاهوی تبلیغات DeFi می افزاید. طبق آمار DappRadar نه تنها کاربران فعال در حال رشد هستند ، بلکه کاربران بسیار فعال در شبکه های اجتماعی نیز هستند. این به نمای DeFi می افزاید. بازده بزرگتر آن برای برخی مشکلات…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور