بک لینک چیست؟ چگونه می توان پیوند دریافت کرد تا جریمه نشویم؟

“کار خود را شروع کنید ؛” مردم به کیفیت کار شما پی خواهند بک لینک چیه ؟ برد و به شما مراجعه خواهند کرد.

چنین ایده ای ممکن است در گذشته در کشورهای عربی جایگاهی داشته باشد ، اما امروزه به ویژه در دنیای بازاریابی دیجیتال نمی تواند در بازاری پر از رقبا جایگاهی داشته باشد.

در جهانی که رقابت در هر زمینه ای که فکرش را بکنید گسترده است  ، باید فعال باشید نه منفعل. و در دنیای آنلاین ، این بدان معناست که شما باید یک استاد SEO و قهرمان باشید.

ایجاد و انتشار محتوای جذاب می تواند راهی عالی برای شروع کار باشد ،  اما کافی نیست. مردم برای استفاده از این محتوای جذاب و مفید ابتدا باید وب سایت شما را پیدا کنند. بنابراین باید راه را برای آنها هموار کنید و نشانه های درست را در سر راه آنها قرار دهید.

این به اصطلاح نقشه راه و دستورالعمل ها در فضای مجازی به عنوان “اتصال” بک لینک چیه ؟ ، اتصال و اتصال دوباره تفسیر می شود. به هر حال ، پیوندی است که در واقع افراد را از طریق موتورهای جستجوی مختلف ، سایت ها و شبکه های اجتماعی به سمت وب سایت شما سوق می دهد و به همین دلیل است که هر گوشه از اینترنت ، از وبلاگ ها گرفته تا پست های رسانه های اجتماعی ، پر از لینک است. داشتن این پیوندها مزایای بسیاری برای وب سایت شما به همراه دارد ، بنابراین در این مقاله سعی داریم شما را با مفهوم چیزی بنام “بازخورد” و بازخورد ایجاد کنیم.

 

مقاله مرتبط: ارتباطات داخلی و خارجی چیست؟

 

بازخورد

قسمت 1: مقدمه ای بر منابع
به عبارت ساده ، “بازخورد” هنگامی ایجاد می شود که وب سایت بک لینک چیه ؟ به وب سایت دیگری منتهی شود. به بازخورد “پیوند ورودی” نیز گفته می شود زیرا به افراد اجازه می دهد تا به سایت شما “وارد شوند”. پیوند خارجی یا پیوند خارجی عنوان دیگری از بازخورد است و نام آن هدایت کاربران به “خارج” وب سایتی است که در آن حضور دارند. بازخورد یکی از مهمترین عناصر در سئو سایت است.

به عنوان مثال ، پیوندی را که در جمله آخر پاراگراف بالا به کلمه “SEO” اضافه کردیم ، مشاهده کنید. این یک پیوند داخلی است ، اما اگر همین پیوند را به وب سایت معتبر دیگری بدهیم ، آنگاه Google آن پیوند را به عنوان رای اعتماد به مدیر سایت مشاهده می کند و هرچه تعداد این پیوندها برای یک سایت بیشتر باشد ، ارزش و اعتبار آن بیشتر می شود با گوگل باید توجه داشته باشید که “کیفیت” در اینجا حرف اول را می زند ، بنابراین ارزش همه پیوندها یکسان نیست. در حقیقت ، بهتر است چند لینک با کیفیت از منابع مناسب دریافت کنید تا هزاران لینک از وب سایت های هرزنامه.

اکنون به دو سوال مهم پاسخ می دهیم:

چه چیزی کیفیت پیوندها را تعیین می کند؟
به طور کلی ، بازخورد با کیفیت دارای ویژگی های زیر است:

پیوند باید dofollow باشد ، نه nofollow.
در محتوای سایت منبع گنجانده شود. بک لینک چیه ؟
متن لنگر ممکن است کاملاً طبیعی به نظر برسد.

کدام سایت برای دریافت بازخورد مناسب است؟
وب سایتی که:

به محتوای لینک مرتبط باشید.
از قابلیت اطمینان بالایی برخوردارند.
ما به طور خلاصه هر یک از این موارد را توضیح خواهیم داد:

 

1. مناسب بودن و مناسب بودن منابع
منبعی که از آن بازخورد می گیرید به اندازه خود پیوند مهم است. در حقیقت ، گوگل هوشمندتر شده است و زمان آن رسیده است که از وب سایت های نامناسب بازخورد بگیرید و به امید کسب موقعیت بهتر در نتایج جستجو بنشینید.

به عنوان مثال ، اگر در زمینه طراحی وب کار می کنید ، لینک مربوط به پیوندی است که از وب سایتی دریافت کرده اید که محتوای آن با طراحی وب و زیرساخت های آن مطابقت دارد (مانند بازاریابی و فروش یا سئو) و نه وب سایتی که موضوع آن چیزی باشد مثل باغبانی

ارتباط پیوند با متن پیوند ، محتوای متنی اطراف پیوند و سایر پیوندهای خارجی بک لینک چیه ؟ در این صفحه تعیین می شود.

با استفاده از پیوندهای مناسب ، نه تنها Google را راضی خواهید کرد ، بلکه به دلیل سازگاری محتوای بین دو وب سایت ، آگهی های بهتر و مرتبط تری نیز خواهید یافت.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور