YouTube 5 ویژگی برای Creators اضافه می کند

YouTube پنج ویژگی جدید برای سازندگان ویدیو اضافه می کند که بینندگان بیشتری را ارائه می دهد و همچنین کنترل بیشتری بر تبلیغات و فصل های ویدیو دارد.

قابلیت های جدید عبارتند از:

  • بینش های ویدیویی همیشه سبز
  • هشتگ های پرطرفدار
  • کنترل های مسدود کردن AdSense
  • ویرایش انبوه فصل های ویدئویی
  • درخواست تجدید نظر در مورد نمادهای کسب درآمد زرد در Studio Mobile

در اینجا در مورد هر یک از ویژگی های فوق بیشتر توضیح داده شده است.

بینش های ویدیویی همیشه سبز

YouTube به سازندگان اجازه می دهد تا برای ویدیوهای همیشه سبز به بینش دسترسی داشته باشند. اینها در غیر این صورت به عنوان ویدئوهایی شناخته می شوند که برای مدت طولانی محبوب بوده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

بینش های ویدئویی همیشه سبز ماه گذشته به عنوان آزمایشی معرفی شد تا به سازندگان در تجزیه و تحلیل عملکرد ماهانه کانال خود کمک کند.

پس از بازخورد مثبت کسانی که در گروه آزمایشی بودند ، این در حال حاضر برای همه سازندگان در دسترس است.

هشتگ های پرطرفدار

اخیراً یوتیوب هشتگ های پرطرفدار را در بخش کاوش راه اندازی کرده است تا به بینندگان فعلی محبوب کمک کند و به طور کلی آگاهی از هشتگ ها را افزایش دهد.

مربوط:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

برای سازندگان ، این هشتگ ها همچنین می توانند منبع مفیدی از داده ها برای شناسایی مواردی باشند که در YouTube سر و صدا کرده اند. این بینش می تواند جهت ویدیوهای آینده را هدایت کند.

YouTube چگونه هشتگ های پرطرفدار را شناسایی می کند؟

YouTube هشتگ هایی را که سریعترین رشد را در بین کاربران دارد ، شناسایی و نمایش می دهد و سپس زیر مجموعه ای از آن دسته ها را در دسته های مختلف مانند فیلم ، بازی و ورزش انتخاب می کند. این ویژگی فقط برای کاربران تلفن همراه ایالات متحده در دسترس است.

کنترل های مسدود کردن AdSense

برای سازندگانی که واجد شرایط اجرای تبلیغات هستند ، YouTube کنترل های مسدودسازی AdSense را ارائه می دهد. آنها ابزاری هستند که توسط آنها سازندگان نشان می دهند کدام تبلیغات خاص یا انواع تبلیغات ، آنها نمی خواهند در کانال خود ظاهر شوند.

این ویژگی قبلاً فقط برای کانالهای برنامه شریک YouTube در دسترس بود. در حال حاضر ، شبکه های وابسته چند کاناله (MCN) به کنترل های مسدود کردن Adsense دسترسی دارند. با استفاده از این کنترل ها ، MCN ها می توانند درباره انواع آگهی هایی که در کانال آنها نمایش داده می شود ، تصمیمات سرمقاله بگیرند.

ویرایش انبوه فصل های ویدئویی

یوتیوب به تازگی فصل های خودکار را برای ویدیوهای بارگذاری شده جدید راه اندازی کرده است که تاکنون بازخورد مثبتی دریافت کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

یوتیوب در حال گسترش فصل های خودکار به همه فیلم های. مانند گذشته ، سازندگان به طور خودکار در این مورد شرکت می کنند.

برای کسانی که نمی خواهند این ویژگی را در کانال خود فعال کنند ، YouTube ویرایش فصل های تعداد زیادی از فیلم ها را به طور همزمان آسان می کند.

برای انجام این کار ، یوتیوب گزینه اضافه یا اجازه دادن به فصل ها را از طریق ویرایش انبوه در لیست بارگذاری اضافه می کند. همچنین می توانید فصل ها را در جریان بارگذاری یا ویرایشگر فراداده یا همه بارگذاری های بعدی در پیش فرض بارگذاری ها خاموش کنید.

به خاطر داشته باشید که حتی اگر فصل های خودکار روی همه ویدیوها مجاز باشد ، فقط تعداد کمی از آنها نمایش داده می شود. بستگی به این دارد که آیا الگوریتم می تواند فصل ها را تشخیص داده و تعیین کند که آیا آنها مناسب خود محتوا هستند یا خیر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

سازندگان همیشه این امکان را دارند که فصل های خود را نیز به صورت دستی اضافه کنند.

درخواست تجدیدنظر در مورد نمادهای زرد در YouTube Studio Mobile

YouTube در حال توسعه این قابلیت برای سازندگان است که نمادهای زرد را از طریق برنامه Studio Mobile بجای استفاده از دسکتاپ جذاب کنند.

این به روزرسانی دیگری برای سازندگان در برنامه شریک YouTube است. نماد زرد به ویدئویی اشاره می کند که از امتیاز درآمد کمی برخوردار است ، اما مطلوب تر از یک نماد سبز نیست که امتیازات کامل را به شما می دهد.

به بیان ساده ، وقتی یک ویدیو به طور کامل درآمدزایی می کند ، به جای آن که تا حدی از آن کسب درآمد کند ، سازندگان درآمد بیشتری کسب می کنند. در صورتی که سازندگان معتقد باشند ویدیوی آنها مستحق نماد سبز است ، گزینه ای برای درخواست نمادهای زرد وجود دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

برای اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین نماد زرد و نماد سبز ، به موارد زیر مراجعه کنید:

در حال حاضر ، سازندگان می توانند درخواست تجدیدنظر را از طریق برنامه YouTube Studio Mobile ارسال کنند که می تواند به بازگردانی و اجرای تبلیغات در اسرع وقت کمک کند.

همه سازندگان برنامه شریک YouTube در پایان ماه به این برنامه دسترسی خواهند داشت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

برای جزئیات بیشتر ، فیلم زیر را ببینید:

https://www.youtube.com/watch؟v=1FN6MOg_gng


تصویر ویژه: MiMWoWSiNstudio/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور