خبرنامه سئو شماره 85: داغترین خلاصه اخبار سئو و هوش مصنوعی #SEOSLY ?

به قسمت خوش آمدید #85 از خبرنامه سئو توسط #SEOSLY!

تابستان در اوج است، بنابراین زمان به روز رسانی سئو و هوش مصنوعی فرا رسیده است. هفته گذشته من یک قسمت را به دلیل تعطیلات آخر هفته 4 جولای از دست دادم، اما با خلاصه اخبار SEO از دو هفته گذشته برگشتم! پس بیایید شیرجه بزنیم

خبرنامه سئو

Google Discover + JetOctopus = ترکیب قدرتمند SEO

بله، JetOctopus چیزی فراتر از یک خزنده و تحلیلگر فایل لاگ است. همچنین می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل داده های کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید. در جدیدترین ویدیوی خود، به شما نشان می‌دهم که چگونه از ترافیک Google Discover خود احساس بیشتری کنید.

مهم ترین قانون در سئو.

در اینجا سخنان اخیر من در مورد سئو و یک قانون اساسی آن است.

چگونه در 31 گام ساده به یک متخصص سئوی قدرتمند تبدیل شوید (و پیش قدم شوید)…

در اینجا یک ویدیوی ویژه وجود دارد که در آن تجربه بیش از 10 ساله سئوی خود را با شما به اشتراک می‌گذارم و دقیقاً تمام مراحلی را که برای تبدیل شدن به یک سئوکار قدرتمند و پیوستن به 1% از قدرتمندترین سئوکاران در صنعت باید طی کنید، به شما نشان می‌دهم.

بالا اخبار سئو

در اینجا مهمترین است اخبار سئو و هوش مصنوعی از هفته گذشته

Core Web Vitals، Generative AI، و موارد دیگر! – اخبار جستجوی گوگل (ژوئیه 23)

این احتمالاً بهترین خلاصه خبری است که می توانید توسط یک و تنها جان مولر داشته باشید.

گوگل از بحث جهانی برای استانداردهای وب مبتنی بر هوش مصنوعی دعوت می کند

گوگل یک بحث عمومی را برای توسعه استانداردهای وب جدید با در نظر گرفتن موارد استفاده از هوش مصنوعی و تحقیقاتی آغاز کرده است تا به ناشران وب کنترل بیشتری بر محتوای خود ارائه دهد.

توییتر سئو فو*ک آپ

برخی از تصمیمات بسیار بد سئو توسط توییتر گرفته شد که منجر به از دست دادن 50 درصد از دید توییتر شد. وضعیت در حال حاضر معکوس شده است، اما کل داستان ارزش نگاه کردن از منظر سئو را دارد.

Google خط‌مشی رازداری را برای جمع‌آوری داده‌های عمومی برای آموزش هوش مصنوعی به‌روزرسانی می‌کند

سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده گوگل به این شرکت اجازه می دهد تا داده های عمومی را برای بهبود مدل های هوش مصنوعی خود حذف کند.

گوگل گزینه های جستجو (و نتایج ارگانیک) را کاهش می دهد

گوگل نیز چندین سال است که از همین اصل در نتایج جستجوی خود استفاده می کند – اول موبایل. نوآوری ها و بهینه سازی ها همیشه قبل از اینکه روی دسکتاپ دیده شوند در SERP های موبایل نمایش داده می شوند.

سایر اخبار هوش مصنوعی و سئو

در اینجا دیگر اخبار سئو وجود دارد، کمتر شکسته اما به همان اندازه مهم است.

الزامات شغلی در هوش مصنوعی تولیدی توسط مایکروسافت و لینکدین

آموزش مولد هوش مصنوعی (با گواهینامه حرفه ای) توسط مایکروسافت و لینکدین که احتمالاً نمی خواهید آن را از دست بدهید.

گوگل پیوندهای اخبار کانادا را در پاسخ به قانون اخبار آنلاین، لایحه C-18 حذف می کند

درباره قانون اخبار آنلاین “مالیات لینک” که باعث شد گوگل و متا اخبار را از سایت های جستجو و رسانه های اجتماعی در کانادا حذف کنند، بیاموزید.

مصاحبه های اخیر سئو

این مصاحبه با کارشناسان برجسته سئو را از دست ندهید!

مصاحبه با Ted Kubaitis از SEO Fight Club. باید تماشا کرد!

مصاحبه با نیکی هالیول، متخصص سئو فنی از منچستر.

مصاحبه من با بری شوارتز به مناسبت پنجاهمین قسمت سریال پادکست سئو توسط #SEOSLY.

مصاحبه با یک ستاره در حال ظهور – آدریانا ووجادین – در مورد اینکه چگونه به سئو مطمئن شوید.

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو گوگل برای شما آورده شده است.

شماره 1: گوگل: مهم نیست که از پوشه های وبلاگ برای URL استفاده می کنید و ما اشتباه نمی کنیم

جان مولر از گوگل گفت که مهم نیست که پست های وبلاگ خود را در زیر پوشه وبلاگ / یا فقط در دایرکتوری ریشه سایت، بدون وبلاگ / قرار دهید.
گزارش شده توسط بری شوارتز.

شماره 2: گوگل: هیچ عامل رتبه‌بندی ارتباط از دست رفته را جبران نمی‌کند

جان مولر گوگل یک خط خوب دیگر در مورد سئو و رتبه بندی گوگل دارد. او در Mastodon گفت: «هیچ عامل رتبه‌بندی ارتباط از دست رفته یا عدم علاقه کاربر را جبران نمی‌کند».
گزارش شده توسط بری شوارتز.

شماره 3: HTML معنایی: یک عامل رتبه بندی نیست اما همچنان مهم است

جان مولر گوگل استفاده از HTML معنایی را توصیه می کند. اگرچه یک عامل رتبه بندی نیست، اما به موتورهای جستجو کمک می کند محتوا را درک کنند و دسترسی را افزایش می دهد.
گزارش شده توسط Matt G. Southern.

#BetterSEOTToday

این هفته پروژه جدیدم را رسما راه اندازی می کنم – #BetterSEOTToday – که به شما کمک می کند هر روز سئو بهتری داشته باشید.

این را تصور کنید: هر روز، یک نکته کاربردی و عملی سئو را به اشتراک می‌گذارم تا بازی سئوی شما را افزایش دهد.

هر روز هفته به یک جنبه منحصر به فرد از سئو اختصاص داده می شود – از بینش های فنی، اسطوره های سئو، نکات خاص صنعت، تا آخرین اخبار از دنیای سئو!

امروز یک سئوکار بهتر شوید
  • تنها کاری که باید انجام دهید این است که من را دنبال کنید توییتر & LinkedIn جایی که من آن نکات را به اشتراک خواهم گذاشت.
  • علاوه بر این، هر جمعه من خلاصه نکات سئو را از 7 روز گذشته برای مشترکان خبرنامه SEO ارسال خواهم کرد.
  • همچنین ممکن است یک ویدیوی هفتگی با خلاصه نکات فیلمبرداری کنم، بنابراین مطمئن شوید که در کانال YouTube SEO من مشترک شده اید.

ویدیوهایی برای تماشای این هفته

و در اینجا ویدیوهایی هستند که نمی خواهید این هفته را از دست بدهید.

قسمت بسیار ویژه نمایش ویدئویی SEO.

خلاصه هفتگی ضروری توسط بری شوارتز.

سئوکاران و توسعه دهندگان باید بهتر با هم کار کنند.

قسمت جدید برنامه دوشنبه های خزنده آلیدا.

مقالات و منابع دیگر برای خواندن

و باید مدتی را برای خواندن این مقالات از سایر سئوکاران اختصاص دهید. آنها درخشان هستند.

محتوای مفید Google و سایر سیستم‌های هوش مصنوعی ممکن است بر روی دید سایت شما تأثیر بگذارد

در این مقاله، ماری هاینز به این می پردازد که چگونه هوش مصنوعی قبلاً سیستم رتبه بندی گوگل را به طرز چشمگیری تغییر داده است و چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که وب سایت خود عقب نمی ماند.

پیاده سازی داده های ساخت یافته در 100 سایت برتر تجارت الکترونیک

پیاده سازی طرحواره به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا محتوای صفحات HTML شما را درک کنند، که ممکن است دید ارگانیک را بهبود بخشد و ترافیک بیشتری را به وب سایت هدایت کند. همچنین فرصتی برای قطعه های غنی ایجاد می کند که ممکن است CTR شما را افزایش دهد.
نوشته ایولینا وستکات

Python for SEO با ChatGPT آسان شد: راهنمای مبتدی

در این راهنما، Tomek به شما نشان می دهد که چگونه از برنامه نویسی پایتون استفاده کنید، حتی اگر تجربه قبلی نداشته باشید!
نوشته تام رودزکی

تعامل با رنگ بعدی (INP)

بیاموزید که Interaction to Next Paint (INP) چیست، چرا مهم است، چگونه آن را اندازه گیری کنید، و چگونه آن را بهینه کنید
نوشته اولگا زار (SEOSLY).

بهترین خبرنامه سئو (40 خبرنامه برتر)

در اینجا لیستی از بهترین خبرنامه های سئو تا سال 2023 به صورت دستی ارائه شده است.
نوشته اولگا زار (SEOSLY).

استفاده از Chrome DevTools برای تشخیص مشکلات سایت در حسابرسی

نحوه تجزیه و تحلیل دسترسی به محتوای وب سایت، بررسی سرعت و عملکرد سایت و موارد دیگر را با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده Chrome کشف کنید.
توسط روث اورت (SEJ).

مقایسه معیارهای UA و GA4: تفاوت های کلیدی که باید بدانید

تفاوت های کلیدی اندازه گیری بین Universal Analytics و Google Analytics 4 و مفاهیم آنها برای تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش ها را بیاموزید.
توسط آدام پروهل (SEL).

Breadcrumbs چیست و چرا برای سئو مهم است؟

برای اکثر مردم، آرد سوخاری صرفاً بقایای ناهار سریعی است که پشت میزتان خورده‌اید و همیشه در کوچک‌ترین شکاف‌های صفحه‌کلیدتان قرار می‌گیرد. با این حال، اگر به دنبال راه‌هایی برای ارتقای تجربه کاربری و عملکرد جستجوی ارگانیک وب‌سایت خود هستید، پودر سوخاری می‌تواند ابزاری قدرتمند در کمربند ابزار شما با طیف گسترده‌ای از مزایا باشد!
نویسنده نوح براملت (برو ماهی).

داستان مسدود کردن 2 صفحه با رتبه بالا با Robots.txt

من دو صفحه از صفحات رتبه بندی خود را با استفاده از robots.txt مسدود کردم. ما موقعیتی را در اینجا یا آنجا از دست دادیم و همه قطعات برجسته برای صفحات را از دست دادیم. انتظار تاثیرات بسیار بیشتری را داشتم، اما دنیا به پایان نرسید.
نوشته پاتریک استوکس

ChatGPT برای سئوی کسب و کار به کسب و کار: بررسی 2 ستاره

ChatGPT هنگامی که برای بازاریابی دیجیتالی تجاری و بهینه سازی موتورهای جستجو، مانند ایجاد محتوا، تولید ایده های تحقیق کلمات کلیدی، تعریف هدف جستجو، و تجزیه و تحلیل صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده می شود، می تواند یک تقویت کننده کارایی مفید باشد، اما به دور از جانشینی بازاریابان انسانی و سئوکاران.
نوشته آدریانا استاین

با تکنیک های استراتژیک سئو بر جمعه سیاه و دوشنبه سایبری تسلط داشته باشید

با چاشنی استراتژی سئوی خود با طرح های نشانه گذاری کمتر شناخته شده، برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری آماده باشید و امروز فروش بیشتری داشته باشید.
نوشته امیلیا جورجفسکا.

نگاهی دقیق تر به موضوعات: با مخاطبان جدید در آخرین برنامه متا ارتباط برقرار کنید

Threads به اکوسیستم Twitter، SPILL، Mastadon، BlueSky و موارد دیگر می پیوندد تا وفاداری کاربران رسانه های اجتماعی مبتنی بر متن را به دست آورد. این برنامه جدید متا به شرکت ها فرصتی منحصر به فرد برای ارتقای شخصیت برند به سطح بعدی ارائه می دهد.
توسط Chalice Jones (Amsive Digital).

چقدر طول می کشد تا گوگل یک وب سایت جدید را ایندکس کند؟

راهنمای سریع ایندکس کردن گوگل، مدت زمانی که گوگل طول می کشد تا وب سایت های جدید را ایندکس کند و چه عواملی بر سرعت نمایه سازی تاثیر می گذارد.

چگونه بررسی کنیم که آیا گوگل سایت من را خزیده است یا خیر

سه راه آسان برای بررسی اینکه آیا گوگل سایت شما را خزیده است یا خیر، کشف کنید.


از شما برای خواندن خبرنامه من متشکرم! امیدوارم اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. اگر از این موضوع لذت بردید، حتماً هفته آینده نسخه بعدی را بررسی کنید.

اشتراک یوتیوب

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور