خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 2 ژوئیه 2024

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

کنسول جستجوی گوگل تاخیرهایی در گزارش گیری دارد، گوگل در حال کار بر روی رفع آن است. Google Ads تنظیمات جدیدی برای اعلام اینکه آیا یک تبلیغ سیاسی تغییر یافته یا مصنوعی (AI) است، دارد که باید از آن استفاده شود. Google Ads به ورزش های فانتزی و تبلیغات پیک قرعه کشی اجازه می دهد. تبلیغات سرویس محلی Google اکنون در یاب کسب و کار تلفن همراه نشان داده می شود. Google Merchant Center نحوه استفاده از داده‌های تبدیل شما را به‌روزرسانی کرد. Microsoft Advertising بخش مرکز املاک جدید را راه اندازی کرد. و گزارش بزرگ Google Webmaster را برای ماه جولای پست کردم.


داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • گزارش ژوئیه 2024 Google Webmaster

    در این ماه به‌روزرسانی هرزنامه ژوئن ۲۰۲۴ Google در یک دوره هفت روزه منتشر شد. ما چند به‌روزرسانی تأیید نشده رتبه‌بندی جستجوی Google نیز داشتیم که در زیر فهرست شده‌اند. پس از اعلام به‌روزرسانی اصلی، یک باگ دیگر نمایه‌سازی گوگل را فراموش نکنیم…


  • کنسول جستجوی Google برای رفع تأخیر و تأخیر عملکرد جستجو کار می کند

    گوگل تایید کرده است که در حال کار برای رفع تاخیر و مشکلات تاخیر در گزارش های عملکرد کنسول جستجوی گوگل است. این اتفاق برای گزارش‌های عملکرد و اغلب گزارش‌های دیگر در کنسول جستجوی گوگل هر چند وقت یک‌بار اتفاق می‌افتد و به طور کلی Google می‌تواند به مرور زمان به آن برسد.

  • Google Ads چک باکس جدیدی به دست می آورد: محتوای تغییر یافته یا مصنوعی

    همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، اگر محتوا، تصاویر یا سایر دارایی‌ها به هر نحوی از محتوای مصنوعی (به عنوان مثال محتوای هوش مصنوعی) استفاده می‌کنند، تبلیغات سیاسی باید افشا شود. اکنون به نظر می‌رسد Google Ads یک چک باکس برای این تبلیغات اضافه می‌کند تا اگر این تبلیغات از «محتوای تغییریافته یا مصنوعی» استفاده می‌کنند، آن را بررسی کند.

  • تغییرات استفاده از داده تبدیل Google Merchant Center

    Google اعلان‌هایی را از طریق ایمیل برای بازرگانان Google Merchant Center درباره تغییر نحوه جمع‌آوری و استفاده Google از داده‌های تبدیلی که با Google به اشتراک می‌گذارید ارسال کرد. گوگل گفت ممکن است از این داده ها برای گزارش های جدید و همچنین برای راه هایی برای بهبود تجربه ها و خدمات جستجوی گوگل استفاده کند.

  • Google Local Service Ads Now on Mobile Local Business Finder

    Google اکنون تبلیغات خدمات محلی را مستقیماً در نسخه تلفن همراه رابط یاب کسب و کار محلی Google در جستجوی Google نشان می دهد. ما می دانیم که Google اکنون LSA ها را در Google Maps برای iOS نشان می دهد، اما اکنون آن را در این سطح نیز می بینیم.


  • Google Ads به تبلیغات فانتزی ورزشی و پیک های قرعه کشی در بسیاری از ایالت ها اجازه می دهد

    گوگل پست کرده است که شروع به پذیرش و اجرای تبلیغات برای ورزش های فانتزی روزانه و پیک های قرعه کشی در بسیاری از ایالت های ایالات متحده کرده است. این تغییر از 15 ژوئیه 2024 اعمال می شود و تبلیغ کنندگان باید برای صدور گواهینامه اقدام کنند.

  • مرکز تبلیغات مایکروسافت و کمپین های اقامتی گسترش می یابد

    مایکروسافت مرکز املاک را برای کمپین های اقامتی مایکروسافت تبلیغاتی اعلام کرد. این امر مدیریت آگهی‌های قیمت هتل و آگهی‌های تبلیغاتی املاک را برای هتل یا ملک اجاره‌ای برای تعطیلات برای شما آسان‌تر می‌کند.

  • اجلاس مد گوگل در برزیل

    گوگل نوعی اجلاس مد گوگل را در دفتر برزیل برگزار کرد. من چند عکس از آن را در اینستاگرام از آنا الیسا دیدم که نوشت: “امروز روزی بود برای بازدید از گوگل و به اشتراک گذاری برخی از استراتژی های @santa_lolla برای مرتبط ماندن در پلتفرم. فقط به این تیم افتخار می کنم.”

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، در Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در Facebook و Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.



Source link