به این فکر کردید که از کجا باید با تولید یک صحنه شروع کرد؟ استودیو محصول چند ایده فوری، از جمله صحنههایی با مضمون تعطیلات را به اشتراک میگذارد تا الهام بخش باشد. تغییر دادن یا استفاده مجدد از اعلانهایی که در گذشته به خوبی برای شما کار میکردند، آسان است. همچنین میتوانید پسزمینههای حواسپرتی را حذف کنید یا وضوح تصاویر محصول خود را با یک کلیک بهبود بخشید.
آزمایشکنندگان اولیه در چند ماه گذشته، از جمله شرکت مراقبت از پوست کسبوکار کوچک Doppeltree، با Product Studio آزمایش کردهاند. Doppeltree تصاویر ساده ای از محصول داشت که آنها واقعاً دوست داشتند، اما آنها به محتوای بیشتری برای رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک نیاز داشتند. تونی اویانگ، یکی از بنیانگذاران Doppeltree میگوید که فناوری هوش مصنوعی مولد رایگان محصول استودیو به ما این امکان را میدهد که تصاویر محصول خود را متنوع کنیم و در کسری از زمانی که معمولاً انجام آن را به تنهایی یا به تنهایی انجام میدهیم، تصاویری با کیفیت بالا تولید کنیم. یک عکاس استخدام کنید.â€
Product Studio از امروز شروع به کار می کند و در Merchant Center Next و برنامه Google و YouTube در Shopify در دسترس خواهد بود.
اطلاعات کسب و کار مفید بیشتری را در «جستجو» نشان دهید
خریداران ممکن است در خرید از مشاغلی که نامشان را نشنیده اند مردد باشند. اما برخی اطلاعات کلیدی، مانند تجارب دیگر خریداران، می تواند به آنها کمک کند تا برای امتحان کردن چیزهای جدید اعتماد به نفس خود را ایجاد کنند. برای کمک به ایجاد اعتماد در مورد مشاغل ناآشنا، ما در حال گسترش نوع اطلاعاتی هستیم که خریداران هنگام جستجوی کسب و کارها در جستجو میبینند.
از این ماه در کشورهای منتخب، پانل دانشی که در برخی از جستجوهای خردهفروشی ظاهر میشود – که قبلاً جزئیاتی مانند محل دفتر مرکزی یک کسبوکار یا تعداد کارمندان را نشان میداد – شروع به نشان دادن سایر اطلاعات خرید مفید، مانند فعلی میکند. معاملات، سیاست های حمل و نقل و بازگشت، اطلاعات خدمات مشتری و رتبه بندی ها و نظرات. پانل دانش همچنین برای بازرگانان بیشتری نشان داده میشود و تصویری مفید از کسب و کارشان ارائه میدهد. ما اطلاعاتی را که قبلاً در Merchant Center به اشتراک می گذارید و همچنین سایر اطلاعات معتبر از سراسر وب را به نمایش خواهیم گذاشت.