Google Ads مجموعه جدیدی از توصیه ها را برای کمپین های Discovery و Video معرفی می کند. در اینجا نحوه تأثیر این توصیهها بر امتیاز بهینهسازی حساب شما توضیح داده شده است.
علاوه بر امتیاز بهینهسازی کشف، بهروزرسانیهایی برای توصیههای کاربردی خودکار و بهینهسازی کمپین YouTube نیز ارائه شد.
به حداکثر رساندن عملکرد برای کمپین های کشف
تا کنون، امتیاز بهینه سازی در تبلیغات گوگل فقط در کمپین های جستجو، نمایش، خرید و ویدیو اسکن می شد. امروزه، آنها اکنون شامل کمپین های Discovery می شوند.
چه چیزی را در رابط Google Ads خواهید دید؟
کمپین های Discovery شما اکنون امتیاز 0-100٪ را نشان می دهند که 100٪ به این معنی است که کمپین ها با پتانسیل کامل خود عمل می کنند.
بهروزرسانیهای اصلی که توصیههای Discovery به شما اطلاع میدهند عبارتند از:
- رفع دارایی های تایید نشده
- نحوه نمایش تبلیغات به مشتریان بیشتر (به روز رسانی مخاطبان)
- استفاده از هدف گذاری بهینه برای دریافت تبدیل بیشتر
توصیههای جدید برای کمپینهای Discovery به این منظور است که شما را بیشتر به سمت خودکارسازی از طریق مخاطبان سوق دهد. Google دارای ویژگیهایی برای افزایش مخاطب است که مشتریان فعلی شما را به سمت یافتن مشتریان همفکر سوق میدهد.
اگر به دنبال سخت گیری در مورد هدف گذاری هستید، به استفاده از این توصیه ها توجه داشته باشید.
مقیاس بندی توصیه های اعمال شده خودکار
مجموعه دوم بهروزرسانیها در داخل توصیههای اعمالشده خودکار هستند. اکنون میتوانید توصیههای کمپین Google را بهطور خودکار در سطح حساب مدیر اعمال کنید.
این یعنی چی؟
این به روز رسانی به این معنی است که دیگر لازم نیست به حساب های فردی بروید و توصیه ها را به صورت دستی اعمال کنید.
گوگل این ویژگی از توصیه های کاربردی خودکار را در سطح حساب مدیر با واکنش های متفاوت آزمایش کرده است. در حال حاضر، 22 توصیه وجود دارد که می توانید به طور خودکار آنها را اعمال کنید. جدیدترین به روز رسانی ها عبارتند از:
- بهبود تبلیغات جستجوی واکنشگرا
- ارتقا ردیابی تبدیل شما
شما این گزینه را دارید که توصیه هایی را که به طور خودکار اعمال می کنید، شخصی سازی کنید، در صورت وجود. هدف از این توصیه ها مقیاس کردن سطح تلاشی است که برای بهینه سازی کمپین ها لازم است.
با این حال، در پایان روز، این توصیه های خودکار به بهترین وجه همراه با نظارت دستی استفاده می شوند.
بهروزرسانیهای بهینهسازی کمپین ویدیویی
آخرین مجموعه توصیههای ارتقاء برای کمپینهای ویدیویی است. توصیه های جدید عبارتند از:
- راه اندازی فیدهای محصول
- راه اندازی Google Analytics 4
- ارتقا ردیابی تبدیل شما
ردیابی ارتقا یافته برای اندازه گیری عملکرد بین دستگاهی و بین پلتفرمی مفید خواهد بود.
اندازهگیری بین پلتفرمی به شما کمک میکند تا تبدیلها را با دقت بیشتری ردیابی کنید، به خصوص اگر از کمپینهای ویدیویی برای بازاریابی برتر استفاده کنید.
خلاصه
گوگل به ارتقای توصیهها و امتیاز بهینهسازی خود برای تبلیغکنندگان ادامه میدهد. ویژگی ها فقط به رشد خود ادامه خواهند داد.
این به شما این امکان را می دهد که کمتر بر روی بهینه سازی دستی تمرکز کنید و زمان بیشتری را برای تجزیه و تحلیل استراتژیک حساب های خود داشته باشید.
با هر بهروزرسانی یا ویژگی جدید، همیشه کار خود را بررسی کنید و متوجه شوید که آیا این بهروزرسانیها برای کسبوکار شما منطقی هستند یا خیر.
امتیاز بهینهسازی برای حسابها همه چیز نیست. شما از آن برای سنجش عملکرد برخی از جنبه های کمپین خود استفاده می کنید. در نهایت، شما همیشه باید قضاوت خود را اعمال کنید، زیرا حساب های خود را بهتر می شناسید.
منبع: راهنمای تبلیغات گوگل
تصویر ویژه: پریماکوف/شاتراستاک